logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

薛凱琪有意做導演

2016-11-30
■薛凱琪透露自己都有寫劇本。■薛凱琪透露自己都有寫劇本。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)導演爾冬陞(小寶) 執導、徐克監製的武俠電影《三少爺的劍》前晚舉行首映禮,方中信與太太莫可欣及薛凱琪(Fiona)亦有出席捧場。Fiona前晚專誠出席捧小寶場,對於小寶有意開拍《早熟》續集, Fiona笑說: 「我成日叫佢拍《早熟2》,叫佢不要太快退休,拍埋我先。」她又透露有意執導:「自己都有寫劇本,想拍成一套戲,有問小寶我拍第一套戲會唔會幫手,佢之前應承過我,我會做導演,但唔講得住,等我工作冇咁忙先,拍了《早熟2》先。」問到有否問過房祖名的檔期?她笑說:「唔知他的檔期,游說鷑仴t先。」日前Fiona出席余安安女兒李文琪的婚禮,她亦被感動到喊,更被取笑不知情還以為是她嫁女。她謂將來都想生個像安安姐女兒般又乖又靚又孝順的女兒。問到她幾時會結婚?Fiona卻稱不心急。

方中信前晚偕同太太莫可欣出席首映禮,身為前慧妍雅集會長的莫可欣被問到近日梁小冰與陳法蓉(Monica)發生的「制服風波」,莫可欣說:「兩個我都識,覺得兩個都好好人,以前做會長時,Monica成日提點我,佢係有心幫人,小冰就好nice,上次我做慈善步行佢都來撐我,我諗係誤會隉A大家以和為貴啦!」問到她會否做和事佬?可欣就拒絕說:「唔會啦!我又唔在場,又唔知發生咩事,不過睇到新聞,大家唔好講咁多狣o,大家做呢一行,有好多情況會遇到,唔係個個都會受到尊重,有時個環境影響,唔係有心,自己都遇過呢爣〞p,都係一笑置之,拎得起,放得低,做人至會開心。」

梁小冰指陳法蓉為人「好倔」,問到可欣所接觸到的Monica又是否如小冰所指?可欣說:「佢對我好友善,所以我都好驚訝點解會有呢種事發生,我需要幫手時,Monica有幫我,已經好感激。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻