logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

自嘲無錢買高級訂製服 Kelly:訂粒鈕就得

2016-12-04

香港文匯報訊 陳慧琳(Kelly)前日出席DOLCE & GABBANA於香港舉行的高級訂製服裝騷。這是該品牌首次在意大利以外的地方搞騷 ,DOLCE & GABBANA兩位大師也有來港,更與Kelly合照留念,並大讚Kelly靚女。

Kelly過去曾到法國睇高級訂製服時裝騷。而前日所展出的都是高級訂製服,雍容華貴,不少鑲滿金銀珠寶閃石,Kelly謂:「靚到呢,靚到我一路睇,一路個心『嘩嘩』聲。」問到佢會否想訂一套?Kelly笑道:「我都想呀,訂粒鈕就得。好貴謘I今次睇到齱A閃到爆呀,我邊有咁富貴呀?訂粒鈕或者得囉,哈哈哈!睇鱄蚅抪薞鱁捸A咁靚灟m,老實講送畀我,我都唔知點收藏,要請保鏢看住件衫。不過假如佢]借畀我做演唱會鶧}荂A我無任歡迎呀,最多請多兩個保安睇實件衫,好似人]請保安護住灝]寶咁。」

Kelly與該品牌一直是「戰友」關係,Kelly解釋說:「因為好多次參加頒獎禮,拿大獎都係蚘嚝啈蝷W場,連參加北京奧運閉幕禮都係蚘,演唱會又有,唱片封套又有,總之陪住我度過唔少大日子啦。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻