logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

由娛樂主播轉當演員圓夢 李漫芬做「八婆」受賞識

2016-12-08
■現實中的李漫芬既勤力又慳家。■現實中的李漫芬既勤力又慳家。

無釆鶻蝦@《致命復活》近日掀起全城估兇手行動,除幾位主角外,演郭晉安大嫂的李漫芬(Fanny)飾演一個極勢利的貪錢女人,說話又尖酸刻薄,被網民封其角色為新一代「八婆兼貪錢之霸」。Fanny接受本報專訪時表示,當初接到這個角色,早預觀眾出街時的反應甚大,劇中「叔仔」郭晉安更封她為「新一代八婆」。前主播李漫芬加入TVB這個大家庭已有十年時間,以前做無車T樂新聞台主播一職時,亦不時客串劇集,最近Fanny轉了做合約演員,她表示好多謝監製林志華找自己演出,Fanny說:「以前為屋企,所以要有一份穩定的收入去支持自己,我在TVB娛樂台工作了接近十年,好多謝公司對我的信任,好多大騷,國際巨星我都訪問過。現在自己覺得是時候去尋找一個當年的夢想,希望成為一個演員。像今次演古明華的太太,劇中成日蝦安仔及蚊蚊(萬綺雯),乜都以錢行先的貪錢女人,講洃S尖酸刻薄。拍的時候都好驚自己會過髐鶡魽A但安仔同古佬都叫我盡情咁去罵,拍完後『叔仔』仲周圍話我可成為新一代『八婆』,以後齯K婆戲找Fanny演就冇問題,我好多謝安仔。同時我要多謝公司戲劇部監製,因為有時拍劇,佢]體恤我做主播、 司儀工作繁忙,而對我作出包容。做演員好多洐n學,同不同的演員合作,都學到洁C而且TVB這個平台真係好大,像之前播《一屋老友記》,大家出街都會熱情地叫我做川嫂,又會有內地商演,係專登找韋家雄同我以川叔川嫂的情侶檔去登台。」

現實慳家幫_頭家

劇中李漫芬是個貪錢的女人,但現實中Fanny其實是個勤力又慳家的人,記者早年跟她相識於她做模特兒的年代,可以帶埋飯去戲樓邊吃邊等化妝埋位。如此節省,而且工作幾乎全年無休,既參與劇集、客串電影又擔任活動司儀,只因為當年要擔起頭家,照顧生病的爸爸。「我鍾意演戲又鍾意主持,有人讚過我『執生』成功,雖然我冇靚樣,但上天係公平的,佢賜我另一方面的天分。」Fanny訪問過不少名人紅星,大導演,更在個人節目《導演訪談》成功與洪金寶、劉偉強、石天及彭順等名導做訪問,她說:「以前讀導演課程,志偉睇住我入行,佢好照顧我這些新人。 」

邂逅未婚夫勁有緣

明年Fanny將和圈外未婚夫Alvin(談成坤)結婚,原來二人的相識經過勁有緣,Fanny說:「之前我為一個婚宴做司儀,本來去唔到,後尾去得成,本來安排我坐另一^,後尾調去坐Alvin蘞^,而佢原本係唔去,後來改變決定,都可以話幾有緣。未婚夫教游泳,好勤力的,而且好有義氣。當日未拍拖,佢知道我被前業主迫遷,二話不說就過來幫我搬屋。見我一個女仔,新屋好多水電都未得,又立即幫我整,令我產生好感。好多謝上天讓我認識到佢,佢媽媽也好錫我,知道我工作忙食無定時,常煲靚湯畀我飲。」■採、攝:植毅儀/化妝、髮型:Trista Makeup/場地:ChongMakeup

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻