logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

周慧敏裝備自己隨時開騷

2017-03-16
■明年是周慧敏加入樂壇三十周年紀念。■明年是周慧敏加入樂壇三十周年紀念。

香港文匯報訊 周慧敏(Vivian)日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,大談前往印度加爾各答探訪的感受,她說:「我對貧窮唔陌生,因為我細個住木屋,一打八號十號風球,間屋搖儱n鵅A我就好興奮同覺得好好玩,但我阿媽同xx個樣就變晒,好擔心,用膠桶去載水,之後媽媽同xx努力儲錢,我小學就可以上樓。」

Vivian表示好期待探望的生活,因為每次探訪都可以吸收靈氣。對於養生方面,她說:「我有健康鴷肮﹛A我從來唔煙唔酒,又吹得冷氣,應該會對身體好齱C如果面對工作,心態係去結交友誼,而唔係競爭,咁會對成件事有改變,會更加享受我鴾u作。」

明年是Vivian唱歌三十周年紀念,她說:「我太耐冇鰣輕銊腔怴A我意向想有個舞台機會同歌迷聚鵅A但現在唔敢承諾太多,隨緣好齱A(Ready在台上開騷?)我本身有Keep住做聲帶黻V練同聲樂課程,所以唔擔心上台表演。」問到工作上還有什麼想做?她說:「鬗u作上唔再特別諗,因為有太多洏摯給L,好似舞台劇同科幻題材翵丹漶C其實現在會注重家庭上翵丹漶A我係一位太太,又係貓貓龠媽,我想做得更好,同埋會珍惜現有洁C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻