logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【文匯精選】永高蘇兆輝復前失

2017-03-17

到目前為止李易達馬房有十二場頭馬成績,仲差三場先至達到馬會十五場合格麰n求,不過現時追捧呢個馬房,經已比以前容易得多,因為宜家欄邊客品題呢個馬房戰馬黈伬唌A經已睇到呢個倉明刀明槍打磨,唔似以前咁,鬼鬼祟祟咁訓練馬匹。呢個倉今季部署出擊馬亦好正面,好似潘頓贏隻「越駿寶」咁,賽前鰤角Ё囍W時,由於報戰馬匹唔多踴躍,於是延長報名期間李廄再加報一隻「佳運來」,一隻唔擅跑窄場黻芋A匆匆加入戰團,擺明係以吶喊助威身份列陣,果然「越駿寶」順利以大熱門勝出。

今次日賽,「佳運來」終可以返沙田露一手,田草千四米最合腳法性能。另一方面,四班有場千六米,李易達就雙龍出海,分別是「有衝勁」及「永高」,前者季內已兩勝,有越戰越勇之勢,本來依然會用楊明綸跑,但因騎者手傷關係,呢次將會改用梁家俊跑,至於「永高」馬房突然搵到蘇兆輝出馬,本來都唔會留意佢,但一用呢個配搭,就不其然會諗起「永高」一定唔會要蘇兆輝白騎一趟。點解咁講,先講報名,「有衝勁」用第一選擇權,「永高」是第二選擇馬,呢個部署,好多人會有個錯覺,認為「有衝勁」會是出擊主力,但大家再睇一睇,列後備二隻「火天大有」,乃馬房申請轉組當第二後備,咁即係講,呢場馬基本上唔係爆棚場合,用唔用第一選擇權報名,「永高」都有近乎十拿九穩黻捘伓禤獢C但「永高」用第二志願報名,大家就會覺得隻馬未必會係馬房主力,不過搵蘇兆輝跑,唔預早卜定,佢未必會睬你。大家又可睇睇「永高」上場跑千四米,最後十分鐘由九倍跌到六倍跑。結果殺入季軍,幕後呢一注飛,相信都輸唔少,今次「永高」棄千四,專登跑長二百米,用蘇兆輝披甲,應該係想本利歸還。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻