logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

黃榕推裸露戲保戀情

2017-04-05

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黃榕與仙樂都昨日到九龍城出席潑水節宣傳活動。現場十分大風,性感現身的黃榕冷得雞皮疙瘩。

家鄉在泰國的仙樂都表示之前曾跟親友在泰國過潑水節,她笑說:「 講講下洉藒M被人兜口兜面潑水,冇好嬲,但好無奈,鰣輕鉹S試過畀人用水槍射甩眼睫毛。」仙樂都多年前曾自爆上過郭富城屋企玩及為對方做facial,對於城城快將結婚,她表示已經多年冇聯絡,但祝天下有情人終成眷屬。

黃榕之前推掉以台灣富二代李宗瑞慾照事件為題材的電影,她解釋因為尺度太勁:「面試時我跳髐@隻性感舞,佢]好鍾意,所以就搵我拍,但我接受唔到個尺度,角色唔止冇衫荂A仲要露兩點,過唔到自己的底線,(底線唔露點?)半點都唔露得,驚露魖k朋友都冇埋。」問到是否已有男朋友?她承認正在蜜運中:「最近同一個圈外人拍拖幾個月,對方對我好好,(點識?)都係同健身有關,(結婚對象?)了解鴷,唔好咁快say yes。」問到是否男朋友不喜歡她作性感演出?她承認男友不喜歡她性感。她透露正在學泰拳,想向演員方面發展,想做打女。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻