logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

Twins福州狂吃魚丸

2017-04-12
■Twins■Twins

香港文匯報訊(記者 植植)Twins剛剛完成福州演唱會,兩人特別為新一次演出,打造了一條新大長裙上台,另外為了福州歌迷,更新排了一part國語的雜錦歌。

阿Sa謂冇諗過演唱會可以巡迴成兩年咁耐,「反應這麼好當然開心,今次到福州,監製話最好台上全部都要講普通話,怕歌迷聽不懂廣東話,但最後發覺,歌迷基本上每一首廣東歌都識唱,仲一直大合唱,連點唱環節都係點廣東歌,可能根本他們都聽得懂廣東話。」

阿嬌之前戒了魚,但今次到福州,一落機就已經有歌迷買了當地最有名的福州魚丸給她們,令她最後也忍不住破戒,她說:「我見阿Sa食到咁好味,最後我都忍不住了!破戒!吃第一啖感覺真的好幸福啊。」阿Sa就笑言說:「阿嬌晚餐一個人食了三大個魚丸,哈哈,一邊食仲一邊話,真係好耐冇食魚啦,真係好好味呀!好幸福呀,好搞笑。」

此外,阿Sa又說:「係機場走個陣,見到有部卡拉OK機係機場,迷你卡拉OK室,好得意好似電話亭咁,有幾格,我們咪入去八下囉,點鱄漲菑v的歌《朋友仔》來唱,一路唱,個電腦一路會畀評分,我地兩個一直唱到完,個評分都係不俗不俗。然後我們見隔籬有個女仔又係點唱我們首《小酒窩》,不過佢就同電腦合唱,於是我一時興起,就走過去打開佢個門,say鷙nhi ,佢望住我呆驉A哈哈,我估佢發夢也想不到係卡拉OK唱緊Twins歌,然後會見到Twins,希望沒嚇親佢啦,如果佢見到這段新聞,我想同佢講,咁下次我們去重慶唱,你又記得來啦!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻