logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

香香擬找老公做網上直播

2017-05-24
■岑麗香考慮搵埋老公做直播。香港文匯報記者彭子文 攝■岑麗香考慮搵埋老公做直播。香港文匯報記者彭子文 攝

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)露肩上陣的人妻岑麗香,表示可能在手機程式中教大家瘦身、減肥餐單,或者教網民化妝、Set頭。至於可會叫埋老公強強一齊分享sweet洁H她笑說:「開頭應該唔會,我有諗過搵埋老公一齊做,我見過有blogger叫老公幫自己化妝。」說到點擊率高的藝人有錢賺?香香認為是好事,多一個方法搵錢,又可以做下生意,跟粉絲多些接觸。

高海寧(高Ling)自言鍾意食,可以在程式內介紹美食,又可以給自己藉口去食洁C問到會否放性感相增加點擊?她笑說:「可以考慮鵅A最近自己做運動減肥,可以拍片分享點樣可以食好多洃S可以有好身形。」她又謂都有打算在網上賣銀器首飾,因為爸爸識做銀器生意,貨源冇問題,但一直不懂怎樣收錢。她更已想好出動埋爸爸拍銀器首飾製作過程,而她因為不懂畫畫及設計,細佬都識畫畫,再交畀爸爸整。笑指她出賣全家人?高Ling笑說:「唔係出賣全家人,係家族生意。」至於會否唱歌表演?她自言無謂獻醜,或者可以同網民對戲。

龔嘉欣今次會為big big channel拍煮食節目,會在家中拍食消夜,因為她愛食消夜。跟好友姚子羚同居的嘉欣,笑言現與對方是「半同居」: 「我都想佢快禷龤A但冇理由女仔出聲,交返畀男方講。(子羚恨唔恨嫁?)我唔可以代答,(佢返得薯h唔多?)佢開工都會返,因為近公司!幾好呀,有兩頭住家。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻