logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:「獨派」侵書展 「神駒」挑「殘獸」

2017-07-22

闖「狗檔口」食熱狗掀「二獸戰」 「餘熱」投訴辱華狗咬狗

「獨派」搞事,為今年書展添上一股烏煙瘴氣。一直狙擊「熱狗」的「無敵神駒」仇思達,前晚在「熱狗」書展展位外圍「食熱狗」挑釁,「熱狗前首領」狗達(黃洋達)之妻殘獸慧(陳秀慧)就衝出展位指罵對方,搞了一場大龍鳳。「熱狗」隨即反擊,以「神駒」在今年替他出書的明報出版社展位中唱「辱華歌」為由,向明報以至書展主辦單位貿易發展局投訴並要求交代,掀起網上大罵戰。講真,「獨」真係同毒一樣,掂鼣ㄞu係好大鑊。

■香港文匯報記者 羅旦

話說仇思達前晚特意在「熱狗」展位對開的小食檔買了一條熱狗,並和其一眾「益友」走到「熱狗」展位外圍「食熱狗」並直播。正當一眾恥笑聲連連之際,正在展位內的殘獸慧衝出來狂鬧仇思達,話佢此前質疑「熱狗」篤數、呃錢等等都係「抹黑」。

小學雞罵戰 翻舊賬互數

短片可見,殘獸慧向仇思達手指指:「係一定有報應鴾釩銋F,我唔係你],你放心啦,我唔怕你]鵅C 我話畀你聽,我係M家兜口兜面鬧你,我唔係好似你齯H咁!」

仇思達口咬熱狗,反唇相譏道:「我就兜口兜面×你啊怕咩啊。」殘獸慧其後又稱:「你講洢Y唔琚A你鰜蚸棤癒C」仇思達即揶揄:「講謠縞h都係報應報應,你講咩報應啊?(『熱狗』的展位)都冇晒人。」

仇思達其後發帖「炫耀」其「戰績」:「八婆陳秀慧忽然飛撲出來指罵,情緒激動,連續敗走三次,狀甚有趣。......我傲然屹立,絲毫不動。」

狗達做縮頭龜被恥笑

其「益友」「Zilo Mok」就恥笑「鬼咩,直播篤數,190萬下落不明,反骨,全部都回應唔到,但又唔肯認錯,除鰽o神經都無第二招......成班人渣一向都欺善怕惡,你惡過佢佢就會收聲。」,又揶揄當時在場的狗達:「黃洋達坐嚮(響)後面都唔敢出蟆捸C黃洋達就係咁,睇返佢畀游清源質,畀胡穗珊質,只要對方講炵y為有瓛z據,條廢人就即刻啞口無言,由頭到尾佢就係書生扮古惑仔,推人去死就叻。」

網上晒「戰績」 「無料扮四條」

同一時間,殘獸慧就發帖,恥笑返轉頭:「比(俾)我鬧完冇戲唱敗走∼......踩場連人地(])個場都唔夠膽入,要我行出黎(薄^招呼,......返去紅色出版社(明報出版社)唱歌啦,......係夠膽就一早行入黎(薄^玩啦,要我行出去,浪費我腳骨力。」

狗達也發帖稱:「畀SauWai Chan一個女人鬧走左(驉^,呢d(齱^咁樣都算係薄]搞)事?笑死朕∼∼」「熱狗」「司徒小龍」更留言話,佢在場就會要仇思達「打橫出去」。

事件越鬧越大,原來仇思達當晚在今年替其出書的明報出版社展位上「唱衰熱狗」。該首名為《契弟榜》的歌中,除了「熱血時報搵人,虛構聽眾過萬人」、「云根,率眾妖害人;熱狗,天理難容忍」等歌詞,其中一句提到「搵夠數,不理『支那人』」。一眾「熱狗」即時到明報出版社的fb洗版,話對方煽動對內地人的仇恨。

黨羽延戰線 fb鍵盤戰

網民「John Tam」稱:「M明報出版社支持『港獨』!」「Maggie Lau」則稱:「明報出版社作為一間有質素的出版社,為何會容許這種作者存在?他在書展上侮辱其他作家及參展商!」

網名霍由佳的鄭松泰議員辦事處屏山南社區主任鍾雪兒就質問:「請問貴社怕唔怕影響形象?」「水晶姥姥」「Crystal Li Yuen Man」也稱:「明報作者公開高歌『支那人』,挑起兩地人民矛盾。請正面回應。」

「益友」「Lapchun Au」就替「神駒」死雞撐飯蓋:「芝麻人呀,姥姥。傳聞當真味(咪)抄車囉!幾時收返言論呀?幾十歲阿嬋唔好龜縮呀!」「水晶姥姥」反擊:「得啦得啦,鴨c洲口聲(音)儦嚏C明鴭鵅C」

「熱狗」刮罪證 「殘獸」告「神駒」?

戰線唔止局限在fb,多名「熱狗」就發起去信貿發局投訴「有某著作的作者(仇思達)在(明報出版社的)書展攤位上唱歌侮辱其他參展書商的作者,並在歌詞中出現『支那』一詞,有辱華之嫌」,要求對方跟進。殘獸慧就話,會考慮告「神駒」,因為就算「神駒」冇錢,都可以同明報出版社「講數」喎!

要講「煽動仇恨」,其實「熱狗」咪一樣,大家不用分得那樣細。其實,睇見呢班人鬥來鬥去,就感覺到「獨」呢家洁A真係「不可一,不可再」,提提去書展麊B友,行過有關展位時留心齱A一下殃及池魚就喊都無謂啦!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻