logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

古仔稱平時只會去兩個地方

2017-08-17
■古仔與雪兒(左二)、陳漢娜(右一)作客TVB節目。■古仔與雪兒(左二)、陳漢娜(右一)作客TVB節目。

香港文匯報訊 古天樂、雪兒及新人陳漢娜日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,大談拍攝《殺破狼.貪狼》感受。

復出拍戲的雪兒表示十分開心可以跟古仔及導演葉偉信再合作,她說:「我都有同我老公講,佢好少睇亞洲電影,不過佢鍾意睇葉導演鵅m葉問》,所以我話葉導演搵我拍洁A老公都好支持。」而古仔表示親自致電雪兒合作拍戲,他說:「我]平時都有食飯,今次係一個好好嚚t分。」

古仔於戲中飾演爸爸角色,他說:「我好多親戚同學都有小朋友,見到佢]相處,發現有小朋友可以將一個人完全改變。今次的角色我有一個女,我都會投放以前屋企人對自己嚘繸i程度落電影度,可能今次係女的關係,成日都話女係前世情人,所以演繹時緊張程度會比我以前自己放大兩倍去做。」

而三人異口同聲表示拍過電影後,更加明白屋企的重要性,古仔說:「我會放家庭同工作先,休息第三,因為我平時唔使啎茼h,而我唔開工就會係屋企,所以根本唔使抽時間,我只得兩個地方去,就係屋企同片埸。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻