logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

360度高空同粉絲接觸惹尖叫 林葝s州開騷傷手見紅

2017-09-26
■林蒆Q360度太空吊臂吊在空中繞場。■林蒆Q360度太空吊臂吊在空中繞場。

香港文匯報訊 林葶蛫j四年,前晚假廣州國際體育演藝中心舉行《林筭eart Attack 世界巡迴演唱會》廣州站。林艄斑y首個廣州最大的四面台,並以七位數字加多了一台可以360度旋轉的太空吊臂,可以畀林蓱馧儺]上空360度高空飛轉,同觀眾近距離接觸,搞到粉絲喪叫。

林艅C次演出都搵命搏,見紅流血像是他演唱會每次的例牌節目,今次也不例外,為了第一次於廣州用高空吊臂,阿葴t出前三日及早前已經於廣州為這個演唱會進行綵排,綵排期間就因為太拚命用力拉茪@個旋轉舞台傷了手,阿蒍漕央G「都慣晒,次次演唱會都一定會有事發生,唔見紅唔安落咁。其實好小事,他們有叫過我用皮手套,但係要拉實個圈轉,太滑拉唔住,所以都係冇用,照頂硬上。」

四年沒在廣州開個唱,今次演唱會一開賣已經是爆到七彩,一萬人的場館,據說昨晚超額坐了近萬三人,大會製作更是不惜工本,香港演唱會原汁原味再加一個升華版帶到廣州。

360度太空吊臂全場飛

阿萿磳雂策舅膝q連工程人員一百八十人團隊上來廣州,幫他打造首個廣州最大的四面台,另外再重本七位數字加多了一個360度太空吊臂,「我們新加個太空吊臂,可以讓我鶶儺]上空360度高空飛轉,同觀眾近距離接觸,我都係第一次鷅t唱會覺得自己似拍緊超人戲咁,可以吊到咁高,飛到咁遠,又可以倒轉同下個觀眾握手,其實幾好玩,但係我有畏高,被吊上去鶪@刻,我覺得都幾震,觀眾應該都好開心,因為歌迷不停咁尖叫,狂叫,我係上面都聽得一清二楚。」

天天食番薯作代餐

這次演唱會,講明是Heart Attack,阿葽穔M不會令觀眾失望,空中飛人之外,又淋水又濕身又爆肌,全部都令到女歌迷血脈沸騰,阿葚頇陘F展示最佳狀態,他已經三四個月冇啖好食,天天只是食番薯作代餐,所以到演唱會完滿結束,慶功宴上他終於可以飽餐一頓,工作人員一起狂飲一晚香檳慶祝。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻