logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

讚B.Howard把聲似足偶像 杜德偉如孖米高積遜合唱

2017-11-29
■杜德偉(右)找來MJ家族成員B.Howard合作。■杜德偉(右)找來MJ家族成員B.Howard合作。

香港文匯報訊 杜德偉(Alex)最新浪漫主打歌《妳在我的愛情裡》MV昨日正式面世,今次MV對Alex而言可謂極具意義,除了請來有份合唱的米高積遜(Michael Jackson,MJ)家族成員、美國唱作小天王 B.Howard 演出外,更破了Alex事業生涯上的兩大紀錄-最長拍攝時間及最多換裝次數!

Alex今次拉大隊遠赴韓國取景拍攝,由當地攝製團隊操刀,為了追趕進度,更連續25小時通宵拍攝,幸獲韓國年輕製片人,努力地用身體語言帶動他們的情緒,令他們重拾精神活力。雖然Alex捱眼啀褔寣A不過卻無阻他將MV變成個人Fashion Show,短短在4分鐘的MV裡,已換超過10套靚衫,而且每套衫都是出動私伙。

夥「格林美」高人合作

眾所周知,Alex是已故巨星米高積遜的頭號粉絲,今次 MV竟找來MJ家族成員B.Howard 破天荒合作。原來二人甚有淵源,早在 2009 年 MJ 過世時,Alex為偶像在港舉行追思會,當時並透過朋友介紹下結識到 MJ 家族成員:「當年 B.Howard 都有薇鴙輕銦A我同佢去鰼斑X孤兒園、主題公園玩,之後都有一直保持聯絡。我覺得佢好可愛,同埋真係好似 MJ,無論係身體比例都手長腳長、講洈穜﹛A仲有特別係佢把聲係最似。而今次透過呢首歌,令我好似同我偶像合唱,我覺得係一件好精彩翵ヾI」

 而B.Howard為撐 Alex 可謂出心出力,特意由美國飛抵韓國拍攝 MV,落機後便要匆匆趕到片場拍攝,二人在短時間內拍攝遊車河睇夜景、玩煙火等鏡頭。Alex 憶述:「佢當日好辛苦,一落機就要埋位,鬗驤鶢R涼換衫。同埋佢真係帶比我好多豐富儭g驗,因為佢介紹鬻睇{識『格林美』級數麰絳砦鶣廜庤丑A促成褽穨琠O隻碟每首歌都可以同唔同黻炊H合作。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻