logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

鄧麗欣戥余文樂開心

2017-12-06

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄧麗欣(Stephy)與周秀娜昨晚到觀塘出席電影活動,分享被男友激嬲的經歷,Stephy說:「好男仔都做囍n無厘頭的事,激嬲女友都仲懵盛盛,唔知我]講緊咩,我承認女仔都幾麻煩,唔鍾意將狫臻M楚,但又會怨男朋友唔夠細心,好似有時叫男友幫手買香口膠,但佢又唔記得。」

指到余文樂突然宣佈婚訊,Stephy表示也是睇報道才知道:「多年前合作過兩套戲,恭喜佢,戥佢非常開心,我們差唔多同期出道。(同期出道都結晒婚,會唔會傷心?)又唔會,每人選擇唔一樣,好大愛,祝福二人。」 問到身為公眾人物,公開婚訊較收收埋埋開心?Stephy說:「去到結婚呢個階段冇必要去隱瞞,呢個年代都唔會因為咁影響事業。余文樂寫鶿q留言好感動,在對的時間遇到對的人。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻