logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

梁詠琪效城城捐利是做善事

2018-02-24
■梁詠琪與過百名粉絲一起欣賞《西遊記女兒國》。■梁詠琪與過百名粉絲一起欣賞《西遊記女兒國》。

香港文匯報訊 梁詠琪(Gigi)於魔幻喜劇片《西遊記女兒國》中飾演國師, 壓場演技和奇幻妝容,令人耳目一新,電影公司日前在銅鑼灣一戲院舉辦梁詠琪粉絲場, 邀請了過百名粉絲入場和Gigi一起欣賞《西遊記女兒國》, 齊齊賀歲!

Gigi於戲中飾演威嚴霸氣的國師, 與國王趙麗穎關係亦君臣亦母女;與雌雄莫辨的「河神」林志玲, 更有一段微妙感情。為了加強國師的壓埸氣勢, 她首次嘗試荷里活特效化妝,每日開工都需要提早5個小時化妝,收工亦要花一小時落妝。Gigi特意向粉絲強調:「 雖然我鶺虜怑嚝v線好高,但我個額頭唔係天生咁高, 係化妝效果!」惹得哄堂大笑。當日有在場粉絲指第一次觀看《 西遊記女兒國》,亦有不少粉絲再次捧場,都大讚「好睇!」

月初曾出席北京首映禮的Gigi表示,今次是第一次觀看廣東話版本 ,她說:「睇兩次儱P動位都係一樣,就係唐僧同國王放下感情鶪@段, 同埋我睇住國王放低女兒國鴾@切,跟唐僧跳落苦海鶢銵A 我自己睇返都仲好感動!」

適逢農曆新年,粉絲群起要求Gigi派利是,令她措手不及。「 講真謘I頭先佢]問得我太突然啦!我又無帶利是魒迭C」 其實每年Gigi都會將愛女Sofia的利是錢,捐到慈善機構, 今次未有預備好歌迷利是,她決定效法郭富城, 以全香港人名義捐款當派利是的做法,以粉絲之名捐錢。她表示:「 既然每年都會捐Sofia鴽Q是錢, 今年用埋粉絲名義去捐錢,效法城城咁樣做,好事成雙, 有意義得薑S做到善事,幾好呀!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻