logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

前晚請林鄭食飯籌款 鴿黨第二日「割蓆」

2018-03-22
■鴿黨前晚搞黨慶,邀請鰳S首林鄭月娥出席,林鄭仲捐3萬蚊贊助李華明獻唱《笑看風雲》。■鴿黨前晚搞黨慶,邀請鰳S首林鄭月娥出席,林鄭仲捐3萬蚊贊助李華明獻唱《笑看風雲》。

早知今日,當初點解要黐埋激進派度呢?鴿黨(民主黨)前晚搞黨慶,邀請鰳S首林鄭月娥出席,林鄭仲捐3萬蚊贊助李華明獻唱《笑看風雲》,咁樣一來一回,鴿黨就俾班激進支持者鬧到反艇。進退失據屩F黨主席胡志偉就話民主黨一向接受無條件捐款,林卓廷就搬埋曼德拉出襄隉u和解要雙方同意,絕不是單方面宣布(佈)」。前晚請人蟑僎滿A第二日就割蓆,咁夾硬黻答k唔少人都頂佢]唔順,有網民就話︰「今次我buy林鄭喎!你地(])對佢咁好,人地(])有哩(呢)個感覺好人性隉A會唔會係你地(])反省鴷呢。」

致力改善行政立法關係麊L鄭,前晚應邀出席鴿黨黨慶,仲捐3萬蚊畀鴿黨。佢當晚亦襩nstagram貼相,加埋「笑看風雲」、「大和解」嚗陓牷A反對派一場腥風血雨鴾洶驦N咁開始。

其實,特首去政黨黨慶本身唔係咩問題,3萬蚊亦唔係咩大數目,但係近年黐埋激進派度、心思思想行激進路線屩F黨,話抗爭「講就兇狠」、話「全面開戰」又唔係好覺眼,激進派早就睇佢]唔順眼,M家仲同林鄭談笑風生,一班人當然有仇報仇。政圈中人紛紛出文冷嘲熱諷,例如「熱血公民」立法會議員蟲泰(鄭松泰)就鐪b話︰「三萬蚊......」;「獨派」fb專頁「無神論者的巴別塔」亦揶揄鴿黨係「利益輸送」。

胡志偉其後「解畫」,話佢]一向接受無條件捐款,話自己監察政府、推動民主唔會變,又認為林鄭距離與社會大和解仲好遠喎。

林卓廷就搬埋曼德拉出薄A講話歷史上最出名鴾j和解,「是南非處理種族隔離政策引起的歷史傷痛」,仲話和解有3個前提,分別係交出政權、實現民主;承認歷史錯誤;要雙方同意,「絕不是單方面宣布(佈)」。

最後,佢再加埋「不是大和解」嚗陓牷C鴿黨鐪b分享鱆L卓廷篇洁A咪當又解釋埋囉。

網民:做雞又要貞節牌坊

你可以前晚食飯、噚日反面隉A好多人都做唔出同唔認同謘C「Ray Wong」話︰「你地(])收左(驉^林鄭3萬蚊wor(喎)。」

「Terence Chau」亦炮轟︰「又要做雞又要貞節牌坊之範例。和解當然唔係單方面宣佈啦,如同民主黨話自己係抗爭,都係單方面自說自話啦×你個街。次×次要人數你地(])投票記錄/唔出席投票記錄出蟆菕悝A,醜唔醜呀高佬!」

「何正男」亦問︰「孟(曼)德拉有無同白人政權一齊食飯,收人三萬,甚至請佢地(])去自己婚禮?重(仲)出d(齱^咁既(鵅^圖真係噁心極。」

「Jeff Li」就挑機林卓廷話︰「你都係問下你大佬胡志偉同你d(齱^元老卿姐果(鶠^d(齱^係咪咁諗先啦,又要對抗惡人,又要同佢Hehe haha(嘻嘻哈哈)飲飲食食,真係猜不透你地(])囉。......我生日都唔會同d(齱^唔順眼唔fd(友好)既(鵅^人慶祝食飯啦!」

鴿黨支持者「Eling Lee」就護航話︰「你鴷秅騿]係)好個人化,人家騿]係)政黨鵅I要與政權打交道,......搞政治唔可以騿]係)咁鵅I你根本唔騿]係)食政治飯鵅C」「Kelvin Lee」就恥笑話︰「原來連鷸ans都知食政治飯大過天。」

「汪容」則話︰「民主黨從來沒有做過什麼壞事,駛(使)乜要和解,民主黨只是真正比(畀)良知做事!」咁之前就唔好黐埋激進派度寫「自決文」啦,咁咪唔使俾佢]鬧囉。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻