logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

華仔:支持者面前永遠都係巨人

2018-05-14
■基仔和華仔擺出跟27年前一樣的甫士。■基仔和華仔擺出跟27年前一樣的甫士。

笑基仔同是天涯淪落人 互勉不怕跌倒

香港文匯報訊 古巨基一連五場《WE我們世界巡迴演唱會-香港站特別版》前晚進入第三場,經過前一晚發生墮台意外後,基仔前晚分外小心,並叫大家不用擔心。劉德華擔任前晚的特別嘉賓,笑指他和基仔「同是天涯淪落人」:「我跌完你跌, 真係慘!」他又鼓勵基仔無論未來跌倒幾多次都好,在支持者面前,永遠都是巨人!

古巨基前晚繼續從高空離地十呎降落紅館開場,唱完第二首歌後要脫下戰士外衣,他小心吩咐舞蹈員「企過齱A企過齱v,避開當晚他出事的升降台位。而基仔眼見升降台安全降走「時光機」,他就說:「作為一個戰士梗要有禷鵅I仲有呀,我要鶱銕袪^低,鶱銕蚰曭藎_身!踩你!踩你! 」,然後他似小朋友般搞笑報仇式狂踩個台幾下,觀眾亦歡呼支持。

墮台事件嚇倒父母

為免觀眾擔心,基仔馬上向大家報告受傷後的病情:「今晚來個病歷報告先,想大家用最放心心情去睇騷,睇鷘憟矷A完騷後去鷩邠d。灠帖Y沒事,因為向後跌,我想講真係好謝天謝地,因為跌落去時touch wood,不是個頭,係背脊。好彩背脊有囍訬搯捸A所以冇乜大礙,不過我背脊、膊頭、後面頸肩位,前面頸位都chok到,所以呢囍麭ㄤ脹地,梗梗地,個頭唔係好轉得。不過有時唱得忘我一齱A可能可以一拂,拂到好後都得,哈哈。 又因為囍晹袟糪矷A所以可能唱高音唱到更高,所以一陣如果唱得更好聽,你就知咩事!唔好講咁多啦,來首《必殺技》試下先!」

之後,他唱到《愛得太遲》時,講到原來這三晚父母都有來捧場,「發生事真係嚇親佢]。平日我工作係咁飛來飛去,真係好少時間可以同佢]坐埋一齊食餐飯,我爸爸時常問我『做炩}唔開心?』,話最緊要開心。我想借大家掌聲話畀佢]知,好多人錫我,唔使擔心。」觀眾即掌聲雷動。

此外,前晚劉德華擔任特別來賓,兩人合唱《獨自去偷歡》之後,華仔一開口就指自己和基仔是「同是天涯淪落人,我跌完你跌, 真係慘!」,然後就笑茷韃レ菑v的個唱,「我冇事啦! 我就快開演唱會!你]一定要來睇,影張相記住, 你講大話唔來我會報復謘I」

基仔坦言發生意外後就想:「咁點算呢, 我聽日好想同華仔哥同台唱歌......」華仔就搶白道:「我睇新聞都嚇一跳,我以為今日我要蟆萛w!哈哈。冇事 !我咁跌都冇事,我一跌就一年,你都係一日隉I」 然後拉荌禰J站台前,面對觀眾說:「我]未來有幾多次跌倒都好,鬗銕貜怑惚e,永遠都係一個巨人。 」

擺27年前同樣甫士

基仔透露自己入行做歌手,第一間唱片公司很榮幸就是與華仔一齊在藝能動音,其間華仔給予他很多鼓勵,及後在他迷惘的日子裡,華仔又給予他很多提議及力量,「我真係好多謝華仔哥,所以我特別係屋企搵返我]第一次合照,係1991年鶷M水灣電視城影的。我好想今日影你擺返同一個甫士,同我影多次合照。」

華仔看到照片就稱大家當年都一樣咁靚仔,但指他一站在基仔身邊,自己已經輸了一截,「我輸在矮。」基仔反指這不過是因為舞台服,對鞋特別高,華仔即笑言:「咁你下次借畀我!」繼而兩人擺返跟當年一模一樣的甫士合照。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻