logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

陳家樂再撐余香凝無「偷食」

2018-06-18
■陳家樂昨日似強顏歡笑。■陳家樂昨日似強顏歡笑。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳家樂日前被爆出與拍拖三年的女友余香凝分手,家樂更為此兩度落淚,昨日他到沙田為護膚品牌宣傳,雖受情傷但面對鏡頭時仍擠出笑容。

家樂在助手及保安人員陪同下現身,初時木無表情欠缺笑容,而其經理人公司事前表示家樂不會受訪,但最終他都有停低影相及受訪。近日因分手事件而成了新聞人物的家樂,被問到心情如何?家樂無奈說:「我覺得其實呢刻講乜都無用,因為講乜都會有其他效果,現時齯H相信佢]想去相信翵ヾA冇去諗個事實,我鰫O度再講一次,事實係余香凝唔係咁鴾H,佢冇偷食,我]係和平分手。」問到他是否好心痛前女友被人罵?家樂重申:「呢個唔係事實,一個女仔承受咁大壓力,我覺得唔可以,(有冇聯絡對方安慰?)冇為呢屭ぁh傾,因為對方要時間冷靜。」他坦言想像不到這件事會發酵到如此大,至於分手原因,他不想講太多,只能講他們是有共識,分手大約是一個月前的事。

至於可會放假散心?家樂說:「我想繼續工作,工作係最好的面對方法。」他又強調余香凝永遠都是他的好朋友,但復合這些事遲些再算。追問到兩人可會再為分手的事好好傾談?家樂即雙手合十,由助手及保安人員護送離開行去品牌店舖,沿途吸引不少市民圍觀。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻