logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

關智斌做軒仔個唱嘉賓

2018-06-19
■張敬軒找來Boyz任嘉賓。■張敬軒找來Boyz任嘉賓。

香港文匯報訊(記者 李思穎)張敬軒前晚演唱會,請來Boyz擔任嘉賓,當軒仔和關智斌(Kenny)同台時,現場觀眾狂叫不斷,聲浪「震爆」紅館。Boyz甫出場與軒仔一同合唱《死性不改》,引爆全場歡呼狂叫不斷,觀眾的歡呼聲誇過歌聲,到讀白位置,他們又改了台詞,先是張致恆問:「點解?」繼而望向Kenny:「點解你會來做嘉賓?」Kenny就大聲答:「我鍾意呀,你吹呀?」

觀眾見到他們三人,反應激烈,一直狂叫不停,連軒仔都忍不住反問觀眾,「我都唔知你們叫乜 !」終於觀眾叫了近兩分鐘才肯靜下來,軒仔對張致恆笑說:「嘩,你講野佢地都叫到咁,」轉身一指Kenny,咁佢講......又再引來觀眾狂叫,叫聲猶如現場睇世界盃入球。張致恆指住Kenny說: 「知唔知咩叫無敵的嘉賓呀?」Kenny便在粉絲瘋狂叫喊下,大方走近軒仔身邊,並主動搭住軒仔膊頭說:「我驚咩,企到咁都仲得呀。」觀眾即拍爛手掌。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻