logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

張文慈被街坊指出鏡臉大

2018-07-02
■張文慈透露以前有收藏首飾。■張文慈透露以前有收藏首飾。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)張文慈(Pinky)昨日穿上低胸裙到尖沙咀出席活動,並試戴首飾。Pinky表示以往都有收藏首飾,但現在已很少,試過很多年前買了一枚過十萬元的名錶,一直放在保險箱,十年後拿出來戴,但款式已過時,結果一次也沒戴,她自嘲說:「吽到過晒期,好似我咁。」

近日憑無釆@集《宮心計2 深宮計》人氣急升的Pinky,坦言想不到劇集威力如此勁:「鷁韟n多人叫我『汪司膳』,又問我點解真人塊臉冇古裝咁大?(髮型唔靚?)千祈唔好咁講,髮型靚謘A係我自己的臉形問題,公司蠷v型好靚,仲好,大家留意我演技。」說到不少網民都讚她是《宮心計2 深宮計》四司膳中最保養得宜,她開心說:「我唔知報道講乜,但我呢囍~紀可以畀自己老,但唔可以殘,每個人有自己保養方法,自然健康緊要齱A我會通經絡同針灸,同埋做機提升皮膚緊緻度。」 Pinky又透露劇集中會有好結局,有得升職,她很多謝編審。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻