logo 首頁 > 文匯報 > 體育 > 正文

法克爭冠鬥智鬥力

2018-07-15

楊正光 R&F富力(香港)足球隊主教練

今日薇鴠@界盃決賽鴾擗l,好榮幸揭幕戰及閉幕戰都係由我鰜蛈P大家分享波經。時間過得真係快,以往睇過好多屆世界盃,今屆可以話係最深刻,因為以往我只係一個觀眾,但係今年我參與鬫n多關於世界盃麍※吽A例如:首次做live齔述,寫專欄等等,令我對今屆賽事更加投入,更用心去分析鵀U隊麊穛{,其實對我黿郇m工作亦都有所領悟以及提升,鰜蚼n感謝各位畀機會我同幫助過我鴾H。

講返今晚兩隊主角法國同克羅地亞,老實講,我之前唔太睇好法國隊,因為今屆整隊平均實力未算係咁多隊種子隊中最強,但隨住16強以技術性擊倒阿根廷後,整體表現亦漸入佳境,每個球員都踢出信心,除鷖z紅鼣薑琱鞢A中場穩健屩痍},加埋表現成熟黻簳F文外,仲彈起魖潀鴙羉滮茈X名鴷炙k後衛班捷文柏華特同盧卡斯靴南迪斯,呢兩位球員麉嶀W助攻力強,所以令麥巴比同基沙文鰜e場中路可以更自由走動,拉開對方後衛製造傳中同射門機會。

至於首次打入世界盃決賽鴽J羅地亞,之前先後3場賽事都要去到加時或互射12碼先贏對手,仲有佢]好幾場比賽都係先落後反勝,呢隊波可謂係韌力十足,只係擔心佢]幭攳鄍i唔可以黫搧u時間內完全恢復到,但無論如何,今晚呢場決賽絕對會係一場鬥智鬥力嚙E戰。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻