logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【本報消息】祈普敦麥偉利爭上游

2019-01-10

近日馬圈有不少話題,好似早前馬會借上月尾補賽,順道慶祝沙田馬場四十周年,馬迷對沙田馬場必定各有難忘回憶,攪多攭O類慶祝活動值得支持。不過,賽事期間先有「棗棗幸運」出跑道唭C繼續獲准出賽,再有潘頓騎「我願意」直路滋油演出,唔少馬迷已經谷到一肚氣。相信馬迷都知潘頓手鞭有幾勁,偏偏佢騎「我願意」就慢條斯理,舉起支鞭遲遲唔打,當好多評馬人一跑完已經鰝蝦螂`目中嘩嘩聲,直接質疑若潘頓發揮正常,「我願意」應該係入Q而唔係第三。騎師點跑馬迷有眼睇,馬迷亦關心馬會競賽小組點樣跟進,可惜賽後報告對「我願意」鴷蓮q騎法隻字不提,小組亦冇召潘頓問鵅C小組無動於衷,連騎師都唔使問,網上即時已經有好多馬迷對小組鼣B理手法非常不滿。

記得前兩季潘頓騎「文藝學家」,小組裁決受到嚴重質疑,小組當時就開記者會公開解畫,就算今次傳媒無問,都應該主動出襄挭壑p組觀點,向傳媒交代點解冇跟進「我願意」末段騎法,同點解小組連問話都冇問。就算賽事當日係小組一時睇漏眼都唔緊要,小組有權事後跟進補飛,傳召騎練進行研訊。

香港馬圈一向都係弱肉強食,騎師競爭大,幾個前領外籍大師傅唔憂冇馬騎,仲不時有馬任揀。以前就話華人騎師欠缺支持,家陣騎功較次鴷~籍騎師更加難撈,隨時搵唔到馬跑自動停賽,今季祈普敦同麥偉利成績同支持都欠奉,佢]鴷b季客串牌照二月中到期,下半季有冇得續牌仲係疑問。騎功更好屪M師如果冇練馬師同馬主支持,真係俾你識飛都冇用。無可否認,祈普敦同麥偉利騎功唔係標青的一群,今季分別暫時贏得四場同兩場,位處騎師榜的下游位置,某程度已反映練馬師同馬主對佢]陣上搏殺冇信心,情願俾多蠷鷛|更加硬淨齔堭N同牌仔減磅好過。

南非麥偉利始終係首次長駐香港儱s騎師,唔夠支持都唔難理解,來自澳洲祈普敦黿〞p就較為奇怪,其實前季首度長駐香港埋單贏四十場頭馬,得到大摩馬房大力支持,唔知點解上季開始成績下滑,陣上表現飄忽難測,本來今季初蔡神仙都有好多馬交俾祈仔騎,但只靠「估惑」同「旺蝦王」贏得兩場,主要功能似乎係操馬同熱身減分,家陣雷神做埋蔡約翰馬房主帥,連一個最大的靠山都冇埋,可知前景都幾暗淡。馬會發牌小組今季肯改善,減少全季公司騎師數目,兼發多鬙b季公司騎師牌照,目的就係鼓勵騎師以表現爭取續牌,呢個政策方向正確,亦應該延續落去,若祈普敦同麥偉利鰬戇‵e繼續冇支持冇成績,就應該冇得再留低,情願繼續嘗試向外招攬其他新騎師也。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻