logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

莊思明呻楊明不懂影靚相

2019-03-25
■莊思明表示平時會鑽研影相技巧。■莊思明表示平時會鑽研影相技巧。

香港文匯報訊 莊思明(Lisa)、安俊豪、可嵐、趙哲妤、岑潔儀等昨日現身荔枝角為洗車舖擔任剪綵嘉賓,席間Lisa化身「洗車女郎」幫靚車打蠟,受訪時問到私下可會同男友楊明一齊洗車?她笑說好少,「自己是要用到好污糟先洗車,男朋友就定時定候洗車,自己都有講過幫佢手洗車,不過佢唔畀。」記者笑言是否楊明唔畀掂佢「老婆」?Lisa說:「佢都會畀我鵅A互相做柴可夫司機。」

講到早前同家姐莊思敏、男友等人去泰國旅行,Lisa為幫眾人影靚相,不惜縉C搵靚角度,其中負責影花絮的楊明,返港出席活動時大呻被Lisa鬧影相麻麻,Lisa聞言冇好氣話:「就係影唔到靚相,咪影花絮,我想影囍n靚、好有意義麍簌ost,但佢好似唔明我講咩,畀埋Sample佢都影唔到,仲話冇分別!不過佢都好聽教、易教。(家姐影得好攭w男友?)咁就楊明,家姐會將我影到好矮,高人影到咁都好難!」

問到平時可有鑽研影相技巧?Lisa表示都會參考其他人點影相。問到可會同男友影相集?她指:「都冇諗住。(有冇諗定結婚相?)都係出埠影。(幾時?)唔知,儲嚙先,唔使錢影謘H等我呼籲鴷,哈哈!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻