logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

《利瑪竇》公演 特首是座上客 劉松仁奉獻兩年成果贏讚譽

2019-04-23
■行政長官林鄭月娥(左二)前晚亦有到場觀賞。■行政長官林鄭月娥(左二)前晚亦有到場觀賞。

香港文匯報訊 由王梓軒、陳潔儀主演,劉松仁一手策劃兼導演及創作的音樂劇《利瑪竇》前晚假香港文化中心舉行第3場,有多位重量級嘉賓前來觀賞,包括行政長官林鄭月娥、徐小鳳、汪明荃、薛家燕、羅蘭、梁舜燕、莫何敏儀、朱晨麗、劉美君、方力申、張衛健、胡楓、趙希洛等,場面非常熱鬧!他們更激讚舞台劇精彩!

雖然多位重量級嘉賓都是座上客,但男主角王梓軒(Jonathan)和女主角陳潔儀(Kit)也沒因此怯場,更表現出超水準。尾聲時,台上台下都眼濕濕,Jonathan說:「我鬘x上都被感動到喊!」

恩保德神父在台上自爆跟劉松仁相識60年,恩神父說:「60年前,我接觸佢(松哥),佢係細路仔,我唔敢講佢鶖伎Y6、7歲定9歲,我]一直都係朋友,我好開心同呢個朋友做呢個有水準嚜R台劇,佢為魕O個舞台劇奉獻2年,2年無做過其他洁C」引來全場拍掌!

王梓軒獲讚好厲害

家燕姐約同莫文蔚媽媽莫何敏儀一齊前來欣賞《利瑪竇》,家燕姐大讚舞台劇精彩:「睇到整體製作好用心,好欣賞松哥,知道佢花2年時間去編排、監製、製作。王梓軒好正,陳潔儀把聲好靚,佢]後生做到老都好睇,整體演員都做得好好,令我為之讚嘆。」莫太亦說:「王梓軒好叻,佢個R音卷c好犀利,我睇完第一句同松哥講『Amazing』!」

方力申亦因為拍電視劇《華麗轉身》認識松哥,他表示:「好感動!感受到台前幕後都好有誠意,1年前松哥有同我講過呢個故仔同籌備,鶖氻w經非常期待。梓軒犀利到不得了,又要唱又要講意大利文、文言文咁多儮鴷捸A真係好厲害,好好睇!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻