logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【特稿】妄稱「冇上過台」 網民批枉稱牧師

2019-04-29

被控串謀犯公眾妨擾罪成的朱耀明,昨日竟聲稱「我根本都冇上過台」,除了令現場觀眾譁然,同時引來大批網民強烈批評。

Kam Wing Tse:朱牧師不但不誠實、欺騙觀眾!佢簡直連神都呃埋!光天化日之下,睜開眼睛講大話鵀傭ㄘ牧師,還配做牧師嗎?還值得教徒信賴的嗎?

Sing Ysang:牧師若是講大話已經破十誡中的「不可作假見證」!牧師鼓勵人去「佔中」並講大話,是否已經被魔鬼佔有?……唯有望神打救佢,使佢重回正軌!

常開顏:有辱牧師之名,個官話牠(他)對香港有許多貢獻,究竟貢獻了什麼?教港人講大話?教年青(輕)人卸膊?或是教人胡言亂語?又或是教人如何老淚縱橫博同情?

Barry Ho:完全冇悔意鵅恁恁A唔知點解都可以俾(畀)佢緩刑!

Connie To:仲記得佢判決前驚到喊個樣,唔洗(使)坐監就開始風騷,搞少d(齱^洃浀茩儠昃\已經幾十歲!而(𠵱)家未知律政師(司)會唔會再告,咪開心得太早!

■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻