logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

薛家燕自我反省不足

2019-09-17

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)薛家燕(家燕姐)昨日到旺角出席美容中心開幕禮,家燕自爆最近收到粉絲傳來一張2008年拍攝的舊照,並指跟她現在相比更加年輕漂亮。家燕姐強調自己沒有整容,認為自然就最美,還有心態上會想茼菑v仍然青春,當然有戀愛亦好重要,她主張女性永遠都要談戀愛,就算在婚後都可與另一半製造浪漫,令荷爾蒙提升,人就會更美。

早前家燕姐自爆跟男友出現意見分歧情海翻波,當問男友悚藀o沒有?家燕姐眼濕濕地說:「唔係冷戰,唔講喇,(男友唔搵你?)唔知點講,擺埋一邊先,工作先,佢問我乜洏重要,成日將佢擺第二位,我應該要反省鵅A人生中邊個放第一位先,都同人生有個伴好重要。」家燕姐直言從小就熱愛工作,不能定下來,每日頻撲都是想將工作做到最好,好像獲邀到美國工作,突然間有幾單工作找她,女兒也問她點做到咁多?她也明白一支針很難兩頭利,自己都有不足之處。

問到反省後會否多抽時間陪男友?家燕姐表示要安排時間,因十月開始要四出演出。提到她可建議男友做「跟得男友」陪她出埠工作,家燕即說:「唔得,佢有工作,佢係唔鍾意幫我拎化妝箱的人。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻