logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

出演王梓軒MV 趙增熹NG多次

2019-11-21
■王梓軒(右)成功邀請恩師趙增熹(左)破天荒亮相。■王梓軒(右)成功邀請恩師趙增熹(左)破天荒亮相。

香港文匯報訊 王梓軒十周年演唱會《CROSSING 源·樂 》將於下月20及21日假灣仔會展舉行。入行十年,梓軒想藉演唱會主題曲 《多得你》答謝一路以來與他同行的前輩及戰友,所以他邀請了C君填詞,歌詞中充滿感恩之心:「前行一雙腳踏過,同行多得你伴我」。《多得你》MV更成功邀請恩師趙增熹破天荒亮相,梓軒話:「好多謝師傅阿熹粉墨登場!」

早前,梓軒約埋師父趙增熹,個唱班底的Cousin Fung、結他手Bonny、鼓手Joey及打碟的Sean一齊拍MV。MV中,阿熹去到一個地下音樂室,見到梓軒表演,被他的演唱吸引荂A阿熹將一個寫上「台上一分鐘,台下十年功」的杯墊交給梓軒,梓軒珍而重之收起,雖然鏡頭簡單,但阿熹好謙咁話:「都好難謘I我都NG鬫n多次,哈哈!」

梓軒話:「好多謝阿熹幫忙,呢個MV好開心可以請到合作鬫n耐麊B友同我去拍,個故事講兄弟一齊努力,Cousin Fung同我一齊寫呢首歌,其實我十周年(個唱)黚Z底都係逐個去揀,每一位都係我麰絳硌穭W共事或者好重要黿^位,同佢]拍MV,係想表達我]由細玩到大,由細band房玩到大舞台咁!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻