logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】砸匯豐爆分歧 「勇武」難忍割席

2019-12-26

警方日前搗破一個洗黑錢集團,懷疑與一個為暴徒籌款嚘穭W平台「星火同盟」有關,但齱u黃絲」好難接受呢個現實,就發動鬘郎w夜「報仇」,要讓香港經濟攬炒,有班「前線」就衝去「裝修」匯豐銀行。不過齱u黃絲」就覺得匯豐都係跟程序做事未到要「裝修」齔{度,於是斷定邊個「裝修」匯豐邊個係「鬼」。呢種態度就令佢]所謂鵅u前線手足」好無奈,做髐@齯騆暴力、危險同道德淪喪翵お氶A被會被當成「鬼」。「港獨」分子劉耀文噚日就嬲嬲]鐪acebook開post「承認」事件係「手足」所為,「香港人為星火報仇,難道不合理?」又話「那些事必認定是警察假扮的人在怕甚(什)麼呢?是你們在扯後腿。」睇購]口就話「核爆都唔割蓆(席)」,實際上分化得好緊要。

間接承認暴徒搞匯豐

「星火同盟」涉嫌洗黑錢呢個殘酷翵さ瞗A「黃絲」當然唔想承認,於是就發動平安夜鰣囍P商場搞洁A聲稱要幫「星火」「報仇」,攬炒香港經濟。不過次次佢]搞事後尾都好難控制場面,平安夜深夜,就有暴徒由商場轉至尖沙咀和旺角街道堵路、放火燒港鐵站出口及匯豐銀行。見到呢種情形,「黃絲」就好難接受,因為平安夜之前佢]已經有人鶶s登話「人地(])係英國最大銀行來(薄^,本身就有一大班國際股東」、「邊個搞匯豐邊個就係鬼」,話「香港銀行業有好嚴既(鵅^監管制度,就算星火去citibank開戶口都會同一下場。」不過,平安夜班「手足」都係照搞,令到佢地(])更相信係有「鬼」。

就連「港獨」分子劉耀文噚日都係佢facebook「無待堂」開post,話「香港人為星火報仇,難道不合理?那些事必認定是警察假扮的人在怕甚(什)麼呢?是你們在扯後腿。承認『打得好』很難嗎?」即係「承認」灠I洢Y暴徒所為,間接幫警察「洗刷冤情」。網民「King Fung Chan」就無奈話「冇錯,佢地註(注)定捉一世黻迭C」 ■香港文匯報記者 文根茂、郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻