logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

《法證IV》首播收視高開 緊張觀眾反應 譚俊彥失眠

2020-02-20
■譚俊彥稱已好耐冇見爸爸狄龍。■譚俊彥稱已好耐冇見爸爸狄龍。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)譚俊彥(Shaun)、陳煒、湯洛雯(靚湯)、黃浩然、李施嬅及海俊傑一班《法證先鋒IV》演員,前晚為節目《流行經典50年》擔任嘉賓。Shaun自爆首播當晚緊張至失眠,凌晨時分仍在追看觀眾留言,幸《法證IV》首集收視高達33點,更打破8年來劇集首播收視紀錄。

對於新劇《法證先鋒IV》首集收視高達33點,打破8年來劇集首播收視紀錄,Shaun自爆當晚緊張至失眠,凌晨4時仍在追看觀眾留言,他說:「留言有讚有彈,最深刻有人批評我,話我靠老竇(狄龍),其實我已好耐冇見我阿爸,之後有粉絲幫我平反,希望大家開心睇劇,唔好爭拗,相嗌冇好口。」

提到他與黃浩然的格鬥戲,Shaun憶述當日這場戲拍了20小時,拍完不單只底褲盡濕,年三十晚拍完後,更睡到年初三才起到身,他自嘲可能年紀大機器壞。問到一對子女可有捧場時,他指小朋友早睡沒有睇︰「個女睇完《包青天再起風雲》後,被我『黑口黑面』嚇親,之前去睇舞台劇見到爺爺碌落樓梯又喊鬫n耐,所以暫時唔敢畀佢睇孎]有傷害性奰腹C」

陳煒就表示醫生男友是《法證》系列粉絲,之前三輯都有睇,今輯當然有追看,問到男友有何評價?她笑說:「型囉!」

湯洛雯自嘲出場似暴龍

靚湯與黃浩然對《法證IV》收視高開表示感滿意,黃浩然更提議靚湯若有40點收視就茪T點式慶功,靚湯說:「40點梗係茠40點式,第一集冇我,有蠷嶀艂痦臚G集出場收視會點?」她又提議小青姐茪T點式。

黃浩然就稱有好成績,證明監製小青姐的魅力和實力:「小青姐叫我講,希望《法證IV》可破到《宮心計2深宮計》大結局36.5點收視。」

靚湯自嘲最初接到通知要拍《法證IV》時因未減肥成功,出場時似暴龍,拍攝時又很大壓力,跟黃浩然又不熟,第一次見他不笑時的樣子很驚,後來他都很照顧和鼓勵自己。她又感謝劇組容忍她經常NG:「我講得最多對唔住鴾@次就係拍《法證先鋒IV》。」黃浩然就指她後來愈拍愈進步,更被封為「一Take湯」。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻