logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【復工心切】隨時沒錢交租 急盼回港開工

2020-03-02
■ 李女士■ 李女士

不少滯留武漢的港人都向香港文匯報記者表示,日常生活物資仍然足夠,心情亦相對平靜,但「真係好想返香港」,因為已經無返工一個多月,手停口停,「??家鰜蚰怷n蓄度日,再無收入隨時屋租都交唔到。」

李女士(Phoebe)1月21日回武漢探親,豈料武漢於23日「封城」,她因而滯留至今。過去一個多月來,她未曾踏出小區半步:「最多都係落樓下拎菜,之後就上返薄C」她雖然被困家中,但心情未有被新冠肺炎影響,一來她居住的小區「零感染」,二來家中有家人陪伴;反而因未能回港工作而感焦慮:「(香港單位)已經白交租魖潃茪諢A加上其他保險等費用要交,真係坐吃山空。」

從事旅遊業的Phoebe,其旅行社要求員工放取「無薪假」至4月:「如果鰣輕銦A我仲可以搵灟暐壁偶氻U。但??家就算返到香港,仲要隔離14天,好多工都俾人搶晒。」她直言,現時只是以積蓄度日,若找不到兼職,隨時屋租都交不出來。

上機會多戴口罩

對於政府派包機接港人回港,Phoebe指出很感謝政府,目前心情放鬆了一點,但認為遲了點:「我]2月中鷊s聞已睇到話會派包機,但一直都無,個心一直掛住,有時會係咁掃手機,睇下有未。」Phoebe笑言,上機時會多戴幾個口罩:「我咁多日都無事,一定要安全到尾。」

陳氏一家三口亦因探親而滯留武漢1個多月,希望可以盡快回港。做電工的陳生公司雖然未有扣人工,但公司已「不斷詢問」他何時可以回港。陳太直言:「公司算好好啦,但如果真係再唔返工,咁你諗都諗到會有危機啦!」陳太自己則是做兼職,公司已稱「唔使返工」了。陳太又說,囡囡在武漢感到水土不服:「睇到佢唔舒服,我]心都唔好過。」■香港文匯報記者 明其道

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻