logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【監察新科議員】黃區員晒對話截圖 阻抗疫逼醫護開會

2020-04-03
■有人散播區議員同那打素公關儭s組對話截圖。 fb圖片■有人散播區議員同那打素公關儭s組對話截圖。 fb圖片

黃營山頭眾多,今次大家食住「人血饅頭」紛紛上岸做區議員,但就日日上演勾心鬥角麉靚戲碼。大埔區議會日前開醫療服務委員會,「大埔民主聯盟」陳振哲會上質問那打素醫院行政總監文志賢「點樣形容醫院與區議會屪鰜Y」,更印髐@大疊大埔區議員同那打素公關儭s組對話截圖,即場派街。會後,泛暴派「熱血公民」黃兆健揶揄「先唔講咁黈伅梮}會,對唔對得住前線醫護先」,兼話唔同意隨意將對話印出蟀ㄤ鞳A唔少網民食住花生咁話︰「篤灰大會。」

激喊護士有前科

唔知係咪大埔區醫護唔夠「黃」,或者係咪因咩事得罪鱆x暴派區議員,2月疫情開始時,陳振哲就同「新民主同盟」周炫瑋、「區政聯盟」文念志、「西貢鄉民」譚爾培、「獨立」的姚躍生到那打素醫院,逐一詢問護士個人防護用品的數量,更與該院護士爭執,令護士落淚,病人不安。由於此舉阻礙醫院服務,院方最後唯有報警。

此事未了,泛暴派又螳ヾC陳振哲在前日會議上,即場派發截圖上5條訊息的複本,顯示鷏s組中有人在2月尾要求那打素「盡快安排約見」,但未獲回應。陳振哲據此質問文志賢「係咪當區議會係流鵅v。文志賢回應話,醫院與區議會之間係夥伴合作屪鰜Y,又話張截圖冇quote(引述)到醫院同事鵀^覆。

黃兆健事後鐪acebook開post話絕不認同「黃色區議員」派聊天記錄鵀甈陛A又表明立場話,「對於有我在內的WhatsApp群組,公開流出對話記錄,我表示我相當有保留囉。」

唔少網民就寸爆陳振哲等人「著(荂^起龍袍都唔似太子」。「Alan Mo」揶揄:「議員都叫做有公職、有身份丫,『黃色區議員』可唔可以正正經經做洁A唔好再失禮香港人?炸WhatsApp?中學生食檸檬嗎?」「King Chan」話:「以前應該都會寫封信(要)求約見,依(??)家每天WhatApp你當約你開會,連電郵都慳返,copy and paste 同一個訊息就袋幾萬。」

佢仲話陳振哲毫無操守︰「以後還有誰敢和議員WhatApp對話,原來會印來派。」「Will Long」亦道:「私人群組對話都流出,我呼籲醫護馬上離開群組。」

網民批無同理心

可能鬖菑vfb儲足底氣,黃兆健仲將佢鴭磭閰奏o上大埔facebook專頁告狀,點知俾其他泛暴派支持者鬧返轉頭。「Edisy Chan」話佢:「唔show又話冇證據,show鷑B鱄垠n資料儮儭雂S唔得?」不過,亦都有人鬧曭x暴區議員阻住醫護做洁A「Vinnie Lam」話︰「其實你地(])有無同理心,個醫院入面做野(洁^做到根本無時間開會,唔覆WhatsApp有咩問題。」■香港文匯報記者杜思文

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻