logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

湯洛雯自言靠「黐筍盤」

2020-05-27
湯洛雯湯洛雯

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)湯洛雯(靚湯)昨日回電視城拍攝新劇《一笑渡凡間》,劇中飾演女捕快的她,表示全套劇難得有一個女裝打扮,這場戲講述她被人捉去扮靚,被蕭正楠見到, 即時驚為天人。

33歲的靚湯近日被爆以首置名義豪擲4,500多萬元在馬鞍山購入豪宅,有樣有身家的她對於被指是「筍盤」、「白富美」,靚湯稱不敢當:「屋企人係筍盤,我都係黐住筍盤。」

目前單身的靚湯,被問到可有人邀她上遊船開派對?她笑說:「 我唔曬得,拍外景日日曬已經好辛苦,放假都宅鰜峊堐情A追求者會飄過薄A(可擔心追求者是為了你的財富?)咁又唔會,都係皒m業,全部都未供完,順其自然啦, 現在大部分人都係遲婚,寧願遲結婚都唔想離婚。」她指媽咪不擔心她遲婚,只怕她未婚產子,由她十幾歲開始媽咪就擔心她和妹妹會「蝕底」,因為媽咪現幫她照顧四隻貓咪,不想太早湊孫。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻