logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

為安仔跨過心理關口復工高興 Sammi願夫妻同承擔:過程係痛苦

2020-06-19
■Sammi(左)昨日在老公宣布復出後首度現身,亮相無邪`目。■Sammi(左)昨日在老公宣布復出後首度現身,亮相無邪`目。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)許志安(安仔)去年四月背住太太鄭秀文(Sammi)出軌,偷食黃心穎鬧出「安心事件」,所有工作即時煞停,「壞了」的安仔經過年多時間「修理」後,日前終於復工,而當日選擇原諒安仔的Sammi,昨日在老公宣布復出後首度現身,直言「安心事件」令安仔改變很大,變得更踏實,她認為夫妻就要一齊承擔,並有感而發說:「我有時覺得『恣z低一鋪都唔係唔好翵ヾA當然過程係好大痛苦同慘烈。」

近年甚少亮相無邪`目的Sammi,昨日先與蔡卓妍(Sa)到電視城為鄭裕玲(Do姐)與農夫主持的節目《Do姐有問題》擔任嘉賓,就連Do姐都在社交平台分享合照並留言:「今天有稀客!」

之後Sammi再到北角為電影《聖荷西謀殺案》宣傳,雖然工作忙碌,但Sammi精神看來不俗,更大方談到安仔,問到安仔日前復工受訪問時,提到她有給予鼓勵時感動得眼濕濕,問到Sammi是否給予很大支持?她說:「冇乜刻意,大家都住同一間屋,一步一步啦,佢始終要出蟑措儭s眾、面對呢個世界,自己承擔返自己翵ぇY必然一步,佢有問我意見,我同佢講,自己去諗,因為係你自己去面對,畢竟件事都年幾喇,ready 黈伬埭N去做,要練好首歌先,呢灟垠n過復唔復出,總之支持佢。」

她續稱經歷這件事後,安仔怎樣去面對自己及群眾是不容易的,對他是一個很大的心理關口,他跨過呢一步,都很替他高興。問到可有看過安仔的訪問片段?Sammi表示有看過,並說:「覺得佢表現都OK,事前我叫佢表現要自然同真心,呢一年有咩感悟就表達出來,要畀人明白佢鴾葚藶程,一切要發自內心,評語係好難控制,毋須介懷,我戥佢高興同安慰,跨過呢步係唔容易。感覺佢輕鬆舒服驉C」

見證安仔變得更踏實

二人過去一年經歷了不少,問到感情是否也跨進一步?Sammi說:「唔敢話跨唔跨過,總之係要一齊面對,一對夫妻任何一個出事,都要一齊承擔同面對,呢個就係婚姻同關係入面要學習龠布q。」問到Sammi是如何做到?Sammi直言信仰是她的支持:「因為當時好快又要做演唱會,專注演唱會幫我好多,做完之後休息再慢慢整理自己,大家唔使擔心我,我唔會K心口。」Sammi又稱十年前信仰改變了她的人生觀,這件事令她更成熟,而安仔亦改變很大,她作為身邊人感覺最強烈,觀眾就要慢慢去感受他的改變同進步。她又有感而發說:「有時我覺得『恣z低一鋪都唔係唔好事,我以前由『臭four』到現在都改變好多,係一個階段,當然過程係好大痛苦同慘烈,但當回望過去就會覺得好好,因為會變得更好,會覺得值得。安仔最大改變係變得踏實驉A同認清生命乜洢Y最重要。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻