logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

【娛網】雨僑誕6磅B女

2020-08-09
■羅力威陪雨僑入產房。■羅力威陪雨僑入產房。

香港文匯報訊(記者 阿祖)35歲雨僑昨於社交平台宣布已榮升媽媽,她貼上女兒「羅小姐」的出生照片並留言:「謝謝哥哥姐姐們的祝福和禱告,羅小姐報到!」而「羅小姐」出世重6磅,雨僑透露BB是在8月8日早上8時開刀生,「不過真係咁琚A我]冇特別揀,係醫生呢日得閒就揀魕O日。」

爸爸羅力威為她取了英文名「Harper」。雨僑表示老公有陪她入產房,但沒剪臍帶。

雨僑說:「比較深刻係在疫情下會有好多不便,但對我來講係一個特別回憶,又唔係真係好麻煩,都係入院之前因為都未有咁多政策,要魒p家醫院做深喉唾液樣本,鱄茬孎i先有得入院,先生有得陪產,但陪完要即刻走,冇得鰩f房照顧。每日探病都係兩餐送飯時間,冇得長時間陪,所以都同我一直預想生BB黿〞p有灟囍P,但係我覺得為鬻]、醫護同其他病人鵀w全,呢瓥B理都係好恰當,所以我]都好配合。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻