logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

吳浩康開live收洪卓立課金點歌

2020-09-09
■吳浩康開Live找來農夫做嘉賓,爆笑連連。■吳浩康開Live找來農夫做嘉賓,爆笑連連。

香港文匯報訊(記者 李思穎)吳浩康(Deep)跟農夫近日將Beyond歌曲《農民》重新編曲為《農民Remake》兼翻唱,前晚Deep在每周一次的live show《Deep Night Show》便請來農夫擔任嘉賓,擅長搞笑的農夫不停大放笑彈,頓時變成talk show一樣,而英皇同門洪卓立亦有支持課金點歌。

Deep演繹農夫的《重新找到你》來介紹農夫出場,不過農夫出現後,網民笑指似talk show多過唱歌show,不過二人一於少理,繼續「搗亂」一番。C君表示原本可以跟Deep一起唱live很開心,但看完Deep唱歌後便很不開心:「因為你唱得咁好聽,仲要唱我羉q,咁我以後仲點唱鶧死q?」

《Deep Night Show》開放了「Superchat」功能,如網民或粉絲「課金」支持,留言便會置頂。當晚農夫搞笑不停讀出課金支持的網民,沒料出現了一位驚喜嘉賓便是洪卓立(Ken),Deep:「嘩!洪卓立喎!佢話要聽《寵物小精靈》。兄弟,你打機都唔止課(金)咁少啦。」見到Ken支持自己,Deep亦禮尚往來,乘機為Ken宣傳剛推出的新歌《我們都想旅行》。

玩層層疊爆爛Gag

除了唱歌,三人大玩「問題層層疊」遊戲,每人輪流抽木條,抽到問題木條便要答問題,如陸永抽到「冇女vs冇錢?」他便說:「我就係因為有兩個女搞到我冇錢,仲要揀?」Deep抽到「如何掩飾當眾放屁?」他答道:「望住隔離麙齯魽A最基本啦呢齱C」最後C君抽出木條令層層疊塌下來成為輸家,不過三人見問題十分有趣,索性把全部問題都答一遍,如問到「男人最痛係乜?」陸永立即爛gag上身:「因為其實我都聽過一位前輩,佢都係講話『算這種』咋嘛,都冇講係邊種。」又例如問到「最正的女明星(不計Do姐)」二人「九唔搭八mode」啟動,C君說:「洪卓立幾正謘C」陸永望笏君:「你鍾意洪卓立呀?我鍾意張敬軒喎。」完show前,三人唱出新歌《農夫Remake》。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻