logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】許智葚鳦d低好處多 竟係議員身份利眾籌

2020-09-09
許智鷅竷x節目話「留(任)鵀n處係多齱v,原來佢認為議席鴽@用係眾籌。 許智綒b截圖許智鷅竷x節目話「留(任)鵀n處係多齱v,原來佢認為議席鴽@用係眾籌。 許智綒b截圖

攬炒派最叻做乜?咪係做騷囉。不過咁,佢]通常呢頭大仁大義,轉個頭就見利忘義。呢排民主黨等傳統「飯民」因為唔想杯葛立法會延任而俾「議會陣線」朱凱Y同「抗爭派」不停狙擊,鬧佢]違背攬炒派支持者意願。民主黨許智葖e日就特登上網台節目解畫,話「留鵀n處係多齱v,仲將節目片段放上自己facebook。大家仲以為佢有咩高見,點知居然話冇鷵陵u就可能會影響眾籌喎。難怪有聽得明嚘竷謙x佢:「毫無黨格、遵(尊)嚴和原則,共產黨都睇唔起你]啦!」

有時扮炟u係好難扮一世。許智葖e日鷅竷x話:「我係好大力主張應該要留(任)......覺得應該『總辭』鶦Z......有爣◇主導得太多......要冷靜坐低諗多諗,留鵀n處係多齱C」佢一開聲就鬧班支持者情緒化,要冷靜聽佢講留低好處多喎。點知佢轉頭就鬼拍後尾枕話:「在做眾籌黈伬唌A若我唔係一個議員,大家鶭雪|入面見到我鶩荍庥A,我所做洁A有冇民眾信任去一齊捐錢去做呢?」原來議席鴽@用居然係眾籌鵅A認真厚顏。

唔少「手足」都覺得許智艅末袟|洞百出,淨係識以偏概全。「Hea Man」話:「 人地(])鼤z據你聽唔到,定當聽唔到呀?自己儱N見就硠峞]晒)呀?人地(])就錯曬(晒)呀?」「KW Red Red」都話:「如果留任有用既(鵅^,過去一年仲使乜出黎(薄^抗爭?點解年青(輕)人仲要出黎(薄^『擋子彈』?」「Po Po Cheung」就話:「請民主派(傳統攬炒派)總辭,唔好扮聽唔到。」

有「黃絲」就直情覺得係見利忘義。「Jackie Mak」話:「 返『臨立會』出糧啦!出賣年青(輕)人,出賣香港人。」「Law SF」就話:「香港末日,泛民『投共』,所有試圖同你講體制內『抗爭』有用o既(鵅^都係廢話e.g.(例如)法律X同D(齱^督(篤)眼督(篤)鼻政棍。」

網民:窮得只剩下議席

亦有同路人話已對民主黨失去晒信心。「Psc Ch」話:「你地(])咁緊張議會,只不過係因為你地(])窮得只剩下議席,無左(驉^就一無所有,成日見你地(])灟囍Ppost(帖)重覆(複)同一堆軟弱無力嚚袌I,我就褶Qunfollow(取消關注)你地(])啦。」 ■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻