logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

傅穎 齯悃k咀咀 事前互相確定健康

2020-09-19
■ 傅穎親吻齯悃k,更因被對方鬚根拮到叫痛。■ 傅穎親吻齯悃k,更因被對方鬚根拮到叫痛。

香港文匯報訊(記者 李思穎)久沒於港劇露面的傅穎(Theresa),近日接拍ViuTV新劇《熟女強人》,並與齯悃k有親吻場面。首次與男對手熱吻的她大叫緊張,事後更因被對方鬚根拮到叫痛,而齯悃k就要確定大家「身體健康」才拍攝。

《熟女強人》將於9月28日首播,劇中演員傅穎和齯悃k日前拍攝接吻戲份,Theresa就話今次要主動獻吻,更未試過要熱吻,所以二人都感到壓力。她本打算刷牙做準備,怎料道具組沒有牙膏而作罷:「之前台灣都試過拍呢類戲,點知我之前食香蒜涼麵,搞到對手好難受,而對手就本身傷風,我拍完麚鶪妨寣A都病鬫n一排!」

而齯悃k就要事前確定大家「身體健康」才拍攝,埋位前亦做足準備功夫:「食香口珠矕N必需啦,我都係冇咩呢方面經驗,要導演教路點做,好在呢個場景都褸L幾次,感覺好似好熟悉咁,易孎諵J角色。」

兩位演員拍攝前不停試戲、度位,只需兩Take收貨表現專業,Theresa笑指齯悃k整到佢好痛:「佢躠蔭痧u係拮到我好痛,但大家都係專業,所以埋位之後唔諗呢齱A只會諗住點樣投入角色。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻