logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

蔡思貝嘆手腕幼 買嫁妝比較蝕底

2020-09-21
■蔡思貝最想買返隻金c。■蔡思貝最想買返隻金c。

香港文匯報訊 (記者 梁靜儀)蔡思貝昨日到佐敦拍攝金飾廣告,現場擺放了一^金磚,思貝拿起其中一塊金磚影相時笑指好重手。

以長髮低胸造型拍攝的思貝透露廣告中會以多個造型示人,當中有型格、華麗等造型,以展示黃金百搭的多樣性。問到會否有較性感的造型?思貝自嘲性感不起,晚裝造型都係以高貴為主。問到她可有儲黃金?思貝說:「最情有獨鍾麊鷞◤Y我細個戴韕B金c,係婆婆送畀我的,由細戴到長大唔睎僧陘謘A放入保險箱時我仲依依不捨,有生之年都想買返隻金c,(有準備嫁妝?)未呀,要等下,若然買嫁妝我應該比較蝕底,因為我手腕太幼細,頭先拎起金磚,真係非常重手,若然結婚戴到全身都係,應該好勁。」

疫情下接拍廣告工作,問到可有被壓價以「疫情價」接job?思貝笑指是開心價:「有工作已好感恩, (有冇七位數?)唔清楚。」

她表示近日正忙拍《飛虎之壯志英雄》,雖然都有動作及爆破場面,但因還有其他演員,戲份分配上都不算辛苦,而且經歷過之前的《機場特警》後,今次都算輕鬆。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻