檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2014年7月9日 星期三
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂頭條 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

Chilam不斷努力付出終上位 靚靚:我無嫁錯呢個人


放大圖片

■Chilam邀來太太擔任嘉賓,期間靚靚多謝老公為家庭事業的付出。

香港文匯報訊 張智霖《Chilam Crazy Hours Live 2014》演唱會前晚來到第二場,繼首場「影帝」張家輝擔任表演嘉賓後,第二場的嘉賓更為重量級,她就是張太袁詠儀(靚靚)。靚靚在台上大讚Chilam為了事業、家庭,不停在鞭策自己,如今終於獲得認同,登上一線地位,期間她更感觸灑淚,更自豪地說自己沒嫁錯這個人。

前晚捧場的嘉賓計有杜德偉、蘇志威、丁子高、樂易玲、HotCha的Crystal及Winkie、林二汶等。

袁詠儀以一身型格打扮,選唱偶像梅艷芳的《夢伴》出場,全場氣氛熱烈,但靚靚只唱了數句即嗌停音樂,場面搞笑。面對逾萬名觀眾,靚靚突有感而發道:「其實張先生一直以來也知道我好鍾意在紅館唱歌,講真,以我的歌藝真係有躞齱A所以今次佢話請我做嘉賓,我二話不說的答應了,我立即去選歌、選衫,因我驚佢會反悔。我練髐@日歌才發現好難,我又要記歌詞、又要記舞步,我才開始明白到,原來做一個演唱會真係好難。」

喜歡人稱張智霖老婆

靚靚又表示要跟Chilam講聲「對唔住」,因為在過去這兩個月,亦是他綵排如火如荼這兩個月,她則要去青島拍戲,變相Chilam除要應付沉重的工作外,還要應付屋企的大、小事務,「開頭我也有點擔心,問他『你掂唔掂呀!唔掂我可以唔去』。他即刻話每個人也需要工作,唔好因為他的事,而影響你的決定,那我當然即去賺錢啦!回到家,我見他處理屋企的事務全妥妥貼貼,見到我阿媽面色好驉A個仔又肥驉A只係得他瘦鬫n多!」

靚靚指她返到香港第一晚,即攬住老公,豈料他比她還要疲倦,昏睡得動也沒動,靚靚於是哄埋去錫他。談及此,靚靚開始不禁哽咽說:「但我只聞到藥油味,那一刻我望住這個沉睡的人,我覺得他為魖こ~、為鰹a庭,他不停在鞭策自己,我再一次同自己講『我無嫁錯這個人』,我]當初在一齊的時候,好多人也將我]來比較,稱呼他為『袁詠儀男朋友』,但係今日齯H在街上見到我,會講『佢係張智霖老婆』。」全場即時歡呼拍掌。

取笑靚靚還是演戲罷

靚靚續說:「我覺得自己一路等的係這個稱呼,同埋今日這樣,所以我要多謝他多年來對我的不離不棄,多謝他對我亦師益友,多謝他的正能量和幽默,多謝他畀鱄虓韁x的家。」這時,Chilam已經拿住紙巾上台,靚靚見到Chilam即淚流滿臉,並向他說:「多謝你,老公!」場面感人。

可是Chilam卻取笑靚靚:「點解你羉q詞咁,連一句也唱唔到,一個藝人並唔係咁易做,你真係沒入錯行,你也是繼續演戲啦!」不過,Chilam表示好多謝太太擔任其特別嘉賓,隨即唱出《今生今世》送給愛妻。靚靚又回復搞笑本色:「我未試過在紅館行一個圈同觀眾握手,好想試下。」Chilam亦陪伴靚靚在台下走一圈,大批觀眾即衝到台前跟靚靚握手。

現場又加插求婚插曲,一對專誠來港看Chilam演唱會的情侶,男方暗中透過微博私信Chilam,希望Chilam能協助他在演唱會向女友求婚,於是Chilam在現場跟過萬觀眾齊齊見證,男方向女方求婚成功,Chilam亦送上《分分鐘需要妳》祝福。

相關新聞
Chilam不斷努力付出終上位 靚靚:我無嫁錯呢個人 (2014-07-09) (圖)
「東方占士甸」麥基病逝 享年79歲 (2014-07-09) (圖)
任《中國好聲音》評判 小肥包公上身 (2014-07-09) (圖)
王馨平認少跟父親傾談 (2014-07-09) (圖)
鄭希怡專注搞網店未想造人 (2014-07-09) (圖)
谷祖琳新舖開張 喜事成雙 (2014-07-09) (圖)
劉奇葆:推動創作繁榮 邁向電影強國 (2014-07-09)
囝囝聲演講鬼故 妻忙打點 Chilam致謝辭灑男兒淚 (2014-07-08) (圖)
岳華痛心香港出亂象 撻伐反華禍港者 (2014-07-08) (圖)
王浩信為妻女節衣縮食 每逢鬼節 羅蘭電話響不停 (2014-07-08) (圖)
衛詩認曾跟華納接洽 (2014-07-08) (圖)
鍾舒漫想做漫畫家受阻 (2014-07-08) (圖)
陳家瑛發嚴正聲明否認王菲涉吸毒 (2014-07-08)
官恩娜緊張減肥痛罵男友 (2014-07-08) (圖)
入行廿載首度香港開騷 李玟唱《明星》 送亡父 (2014-07-07) (圖)
親自下廚為女生煮早餐 霆鋒向圓圓奉上第一次 (2014-07-07) (圖)
許廷鏗谷脹練大隻 (2014-07-07) (圖)
官恩娜幫姨甥清「便便」 (2014-07-07) (圖)
吳千語接兩戲顯疲態 (2014-07-07) (圖)
稱發展中未拍拖 DaDa上海撐^腳 (2014-07-07) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂頭條

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多