檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年6月18日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

有一包袱仍未放下 錢小豪望修補與長子關係


放大圖片

■錢小豪認為做人最重要是不要氣餒。

錢小豪相隔19年再為無貝蝻@,《潮拜武當》表面上是功夫片,但當中包含不少道家哲學,就是叫人放下包袱,也因為劇本,而感動到小豪。每個人心中也有包袱,能否「放下」就看個人的修為。小豪其中一個未能放下的包袱,包括因為第一段婚姻的失敗,跟大仔錢景峰的關係疏離,這是一道難以修補的裂痕,小豪只望有一天大仔打電話約他飲茶已心足。本周日就是父親節,希望小豪會收到這份禮物!■採、攝:植毅儀、服裝:Vivienne Westwood

早於20年前,錢小豪因為一系列的殭屍電影而陪伴茩輕鞄[眾長大。小時候看《大頭綠衣鬥殭屍》已經對錢小豪印象深刻。今次小豪相隔19年再為無貝蝻@,只因監製的劇本理念打動自己。「個劇講道家哲學,叫人放下包袱,去到我呢個年齡,咩都睇化要懂『放下』。特別做我們呢行,每個人的際遇都唔同。我17歲拍《飛狐外傳》時已是一線男主角,又拍髐@系列的殭屍片,後來去內地及台灣搵食,大家知道我識功夫,又畀機會我去拍。可能有些人會覺得現在錢小豪唔再係一線,甚至在內地二、三線都照拍,其實唔好畀幾多線限死鬫菑v。像麥浚龍搵我拍《殭屍》,佢同我見面已經話個劇本係為我度身訂做。運就係自己行出薄A做人最重要是不要氣餒,有角色就盡量做好,最後一定會有人欣賞自己。做呢行咁耐,見過好多人放唔低,成日講以前幾威,最終令自己好辛苦。」

說放下,有時說就易做就難。像錢小豪也有自己的心結,就是和大仔錢景峰的關係一直很疏離。錢小豪跟首任妻子郭秀雲於1990年在澳洲結婚,不久誕下兒子錢景峰。可惜婚姻只維持了不足三年,兩人分居並離婚。大人離婚,苦了小朋友,錢景峰2歲左右就跟媽媽生活,說起這段往事,小豪不禁一臉失落。「佢(大仔)2歲左右我們就要分開,當中想見面但安排唔到,有些事已經過去驉A唔想再講,始終人]都嫁髐H,大仔又成長驉A總之我好少見到佢。現在佢大個仔,有自己生活,如果有一日佢鶾q話講『Daddy,出褻摩龤z,我梗係開心啦。」

細仔受影響愛上賽車

大仔從小到大的生活片段,對錢小豪來說幾乎係空白一片,幸好老天給予他第二次做爸爸的機會。2001年和現任妻子丘倩鳴完婚,婚後亦育有一子錢穎德,現在囝囝13歲踏入青春期,和小豪相處融合。細仔亦受了他的影響愛上賽車,剛於5月中,細仔完成人生第一場賽事,小豪大讚兒子有天分。「眼看囝囝逐漸長大,自己開始有不捨,所以咪要多點共同嗜好。以前成日一齊砌Lego,現在又同佢一齊玩小型賽車。我只係帶佢去認識鵅A點知佢一試小型賽車就鍾意,去年仲考埋個初級文憑,跟住我仲安排佢參加埋比賽,佢咧麮艦|名!我想佢習慣大場面,賽車期間會好緊張,如果克服到這情緒,對日後做其他事好有幫助,佢話長大後想參加Formula One(一級方程式賽車)。」

說起細仔,小豪變得滔滔不絕,更指囝囝愛好表演,將來如果佢想入娛樂圈,不排除幫他一把。「佢8歲開始學舞,已經要記晒十分鐘的音樂同舞步,唔簡單。我個仔好有自信,跳舞跳得唔錯。如果佢將來對呢行有興趣,咪幫佢一把,總之讀完大學想做咩我都支持。」記者笑問小豪可會追多個女?他立即耍手擰頭,笑言這些任務還是留給弟弟錢嘉樂去做。

相關新聞
領「水晶獎」咀娜奧美屈絲 妮歌潔曼勉勵女性勇於冒險 (圖)
鄭仁雅跳傘失事致死
Mika為流行樂荌g (圖)
Miley Cyrus攜父母現身amfAR (圖)
尊赫特自揭患胰臟癌 (圖)
後藤真希宣布將當媽
姜敏赫首辦個人粉絲見面會 (圖)
娛聞雜碎 (圖)
有一包袱仍未放下 錢小豪望修補與長子關係 (圖)
「昆明小鄧麗君」袁明清 獲鄧長富授權開紀念騷 (圖)
霆鋒率祖兒陳偉霆助智障群 (圖)
千語沒收過林葽R情密碼 (圖)
魏駿傑自封99分稱職爸爸 (圖)
結婚12年與吳毅將互信 唐麗球為女兒犧牲事業 (圖)
久違廿年 再拍動作片 青雲一鞭在手變危險人物 (圖)
楊玉梅開戲 願等學友兩年 (圖)
阿姐租兩倉 分開擺家英哥收藏 (圖)
婷婷爆父親愛晒剪裁技術 (圖)
為老公慶生送驚喜 莫文蔚電飯煲雞做R (圖)
邵珮詩勸候選佳麗勿賣弄性感 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多