檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年6月23日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 文匯馬經 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

文匯精選:星爾頓轉場恰對手弱


放大圖片

上周日跑馬適逢父親節,好多馬主仔女都好識做,即使唔鍾意跑馬,都會跟老竇入場參與盛事,例如董事葉澍i,乖仔及老婆齊齊陪老竇入場,不過,佢呢日就冇馬出,所以冇機會拉埋頭馬,不過,有灡a庭,老竇同仔都係馬主,咁呢個父親節就大家都快樂,唔使講邊家人,好似蕭百君呢家人咁,「澳斯卡」係佢個仔蕭劍新,贏完馬之後,父子齊齊拉頭馬,呢個父親節,你話過唔過癮。所以,有時一家人,如果有共同嗜好,真係高興好多。

講開父子兵,「威爾頓」(圖4號)馬主鄭強輝,呢個禮拜三有隻「星爾頓」上陣,而佢公子鄭家星亦有隻「蓮花巨星」出賽,無獨有偶,兩隻馬都出戰三班一哩,「蓮花巨星」季內只跑過一次,就係跑呢個一哩路程,雖然冇上名,跑第七名,但輸俾頭馬「牛精仔」只是三個幾馬位,經過一場熱身,呢場只要有少少進步,應該有機會入前三名,不過咁,正所謂黃雀在後,同場老竇隻「星爾頓」根本就超晒,假如大摩要郁手,贏面當然好高。點解咁解,大家睇睇呢場三班賽,評分區域係六十分至八十五分,「星爾頓」本身評八十一分,正路計冇資格跑三班,但遇上呢類特別評分區域,佢就可以上陣,其實,呢隻馬二班都有本錢贏馬,但大摩未有一口氣將隻馬用到盡,吼準有利形勢先至出擊。

當然,呢場數超過八十分儮磥O馬唔止「星爾頓」一隻,例如新勝呢個路程鵅u牛精仔」,係八十二分,但大家只要睇一睇,「星爾頓」可以鬗G班同「天笑」及「豈等閒」於田草千六米一爭,以呢個實力相比「牛精仔」,後者又點係佢鶗痋A目前大摩擺明車馬要爭冠軍寶座,呢類超級馬,鰫O個時候正好大派用場,有機會替馬房多添一場頭馬。

相關新聞
文匯精選:星爾頓轉場恰對手弱 (圖)
本報名家孖三T提供 (圖)
一矢中的:爪皇盛水大地和平 (圖)
大圈搜影:齊飛步開揚力充盈 (圖)
本報消息:金獅叻將練者讚弗
資料速遞:人和家富謀第二捷
內圈實況:創基寶生猛火氣旺 (圖)
機場快訊:勝利之星身如鐵實 (圖)
本報消息:今次出賽馬匹上次競賽事件摘要
周六(6月27日)沙田十場泥草日馬報名表 (圖)
大勢分析:精彩時機綠茵風采 (圖)
馬成功初步提供 (圖)
獨有消息:執到寶試準谷戰爭功 (圖)
資料速遞:神舟小子聲大夾惡
賽事備忘
周三快活谷八場草地夜賽排位表 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
文匯馬經

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多