檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月28日 星期一
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂頭條 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

古堡出嫁似公主 謙仔要楊怡有甜蜜回憶


放大圖片

■楊怡左手無名指戴上閃爆婚戒。

香港文匯報訊(記者 吳文釗)恭喜!恭喜!羅生及羅太結束成婚之旅返港,說的正是上星期二於英國古堡註冊結婚的楊怡及羅仲謙。兩人昨日由英國飛返香港,心情大靚於機場笑晒手拖手接受傳媒祝福。謙仔當荌O者面前錫太太額頭兩下之餘,又發表U爆宣言:「我點解揀英國呢?因為我鍾意當地古典氣氛重,同埋我希望太太好似公主咁出嫁。」

楊怡同羅仲謙昨午現身機場,吸引半百傳媒等候。穿上黑皮褸戴太陽眼鏡的楊怡,見傳媒即開心揮手,左手無名指戴上閃爆婚戒,二人合作地企定定讓記者影相。問到點樣求婚,楊怡大反應話:「喂,私人洐囍n講。」謙仔話俾返少少浪漫空間他們二人,再追問係咪今年求婚,楊怡說:「今年啦,今年之內。(一次就應承?)呢矕N唔好講。(戒指幾多卡?)呢炴X多卡唔緊要。(事先知對方求婚?)唔知!(有冇喊?)有的。」問到佢事前知唔知謙仔會求婚?楊怡話唔知,謙仔聞言則笑謂:「俾佢知道咪好失敗!」訪問中,謙仔輕輕搭住楊怡膊頭,謙仔更多次說:「我太太」十分Sweet!

否認已懷孕

謙仔透露是今年向楊怡求婚,但未有透露求婚過程。楊怡和謙仔直言希望今次婚禮留給自己一個甜蜜回憶,楊怡說﹕「今次想有個完美回憶。」問到是否因有鬫蚖偺絞B?阿怡笑說:「未呀,咁爆?我今日條腰得22吋。(過去影結婚相定註冊?)兩樣做晒。」問到是否英國註冊,謙仔再U爆接話:「其實想俾太太有個好好的回憶。(呢個地方有特別?)我因為鍾意古典氣息重,亦希望太太似公主出嫁。」楊怡聞言即表示多謝,記者再問楊怡是否自覺似公主,楊怡謂:「好好呀,天氣好好呀。」再追問費用,二人異口同聲表示唔重要,謙仔再補充:「佢開心就OK。(一行幾多人?)十零個左右。」

避談和TVB續約

問到楊怡習慣被叫羅太未?她說:「唔好咁叫我,要擰轉面。大家唔好咁嗌我!(婚禮有咩愛的宣言?)我註冊時講英文,我驚會甩漏,所以唔講,IG淨係FOLLOW佢已經夠。」謙仔謂返港會再擺酒,未有確實日期,但唔會在圍村擺酒。

至於有指謙仔向公司講大話隱瞞婚事,謙仔指年初已同公司講過有成家之意。楊怡亦稱公司對婚事沒有施壓,問到係咪TVB就快約滿?阿怡表示:「現在傾緊。(成數大?)我好肯定今年會擺酒!(唔續約生B?)唔係,冇咁快,我其實唔係好急。」問謙仔是否想盡快生B,他笑說:「太太都唔急,我急咩呢?」問到有冇傾過相關話題:「呢曮Y好順其自然的事,一切隨緣。自己年紀唔算大。」之後,記者起哄要求謙仔錫楊怡,謙仔最終錫鷛貝卍B頭兩下,二人受訪完畢後隨即手拖手移步至停車場,甜蜜滿瀉。

相關新聞
古堡出嫁似公主 謙仔要楊怡有甜蜜回憶 (2016-03-28) (圖)
話你知:全家被瞞 (2016-03-28) (圖)
忍淚真情剖白 鄧麗欣唔排除同小方復合 (2016-03-28) (圖)
安室奈美惠騷廣東話U港迷 (2016-03-28) (圖)
張敬軒難得跟盧冠廷合作 (2016-03-28) (圖)
祖兒腳傷照跳舞壓力大 (2016-03-28) (圖)
楊洛婷望明年生雞仔 (2016-03-28) (圖)
羅仲謙白馬王子古堡拍婚照 傳在英註冊 楊怡榮升羅太 (2016-03-26) (圖)
娛樂放大鏡:《On Call 》結緣 4年情堅定 (2016-03-26) (圖)
王浩信講圍頭話 愛女睇得開心 (2016-03-26) (圖)
陳曉教追「姐姐」要顯成熟 (2016-03-26) (圖)
鍾麗淇讚梁靖琪新歡不錯 (2016-03-26) (圖)
「互聯網+電影」成趨勢 徐崢稱仍要保持匠心 (2016-03-26) (圖)
陳嘉樺老公牛一自嘲大叔 (2016-03-26)
吳彥祖錫頭照賀父親牛一 (2016-03-26)
周杰倫赴北京「做官」 (2016-03-26) (圖)
朱晨麗視宋慧喬為女神 郭晉安不抗拒囝囝入行 (2016-03-25) (圖)
亮相《養生堂》 彭麗媛錄製結核病防治節目 (2016-03-25) (圖)
岑麗香代男友做善事 (2016-03-25) (圖)
草蜢自薦上伍詠薇節目 (2016-03-25) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂頭條

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多