檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月28日 星期一
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂頭條 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

祖兒腳傷照跳舞壓力大


放大圖片

■容祖兒早前左腳韌帶受傷,只可以單腳跳的方式去代替。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)天后容祖兒與林海峰、葛民輝等昨日出席愛心馬拉松活動,祖兒帶領現場的小朋友原地跑三十秒,不過早前左腳韌帶受傷的她就只可以單腳跳的方式去代替。

提到左腳的傷勢,祖兒表示等緊康復,要慢慢來。她又稱年頭有堪輿學家表示她犯太歲會扭傷腳,想不到會成真。說到今次參加《我是歌手4》,祖兒說:「壓力很大,每個星期都要在短時間內準備最完整的演出,所以心情起伏好大,加埋隻腳又整傷,一世女加埋奰ㄓO都唔夠今次大。(不少粉絲大表心痛?)當時心情矛盾,錄影前日我仲坐緊輪椅,我唔係想煽情,我鐰ancers度跌落地有成分鐘郁唔到,第二日腫晒,第三日行得番齱A不如試黻捸A我咩都準備好晒,冇理由差自己,我覺得有奇蹟。(男友劉浩龍是否亦很心痛?)個個都心痛,第一日我仲唔敢畀媽咪知。過幾日要飛到韓國拍攝另一節目,之後又要和好友李克勤開騷,完全沒有時間休息。要綁緊灠次},最影響係買鬫n多高Z鞋茩屭魽A我好怕換季,唔抵謘A好擔心!」問到演出是否會減少舞步?祖兒表示都跳到,但未必會荌Z鞋。

相關新聞
古堡出嫁似公主 謙仔要楊怡有甜蜜回憶 (2016-03-28) (圖)
話你知:全家被瞞 (2016-03-28) (圖)
忍淚真情剖白 鄧麗欣唔排除同小方復合 (2016-03-28) (圖)
安室奈美惠騷廣東話U港迷 (2016-03-28) (圖)
張敬軒難得跟盧冠廷合作 (2016-03-28) (圖)
祖兒腳傷照跳舞壓力大 (2016-03-28) (圖)
楊洛婷望明年生雞仔 (2016-03-28) (圖)
羅仲謙白馬王子古堡拍婚照 傳在英註冊 楊怡榮升羅太 (2016-03-26) (圖)
娛樂放大鏡:《On Call 》結緣 4年情堅定 (2016-03-26) (圖)
王浩信講圍頭話 愛女睇得開心 (2016-03-26) (圖)
陳曉教追「姐姐」要顯成熟 (2016-03-26) (圖)
鍾麗淇讚梁靖琪新歡不錯 (2016-03-26) (圖)
「互聯網+電影」成趨勢 徐崢稱仍要保持匠心 (2016-03-26) (圖)
陳嘉樺老公牛一自嘲大叔 (2016-03-26)
吳彥祖錫頭照賀父親牛一 (2016-03-26)
周杰倫赴北京「做官」 (2016-03-26) (圖)
朱晨麗視宋慧喬為女神 郭晉安不抗拒囝囝入行 (2016-03-25) (圖)
亮相《養生堂》 彭麗媛錄製結核病防治節目 (2016-03-25) (圖)
岑麗香代男友做善事 (2016-03-25) (圖)
草蜢自薦上伍詠薇節目 (2016-03-25) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂頭條

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多