logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

周柏豪稱未有能力結婚

2016-08-18

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)周柏豪昨日出席電影《原諒他77次》開鏡禮時透露,戲中講述他與拍拖多年的女友蔡卓妍已達談婚論嫁階段,後因為小事而分手,更與衛詩雅發生關係。

說到他現實中與拍拖多年的女友也到了談婚論嫁的階段?柏豪卻稱未有能力結婚:「現在我係一家之主,如果結婚就係『兩家之主』,起碼搵現在double的錢,自細就鍾意照顧人,覺得自己係救世主、超人,由細到大都有種使命感,好似好有型咁,等身邊人唔使煩。」他坦言希望婚後太太不用工作專心照顧家庭,像爸爸一樣。

柏豪又笑指戲中的角色性格唔夠細心、長唔大、唔負責任、幼稚、自私、任性,簡直是在演回自己。他承認自己幼稚:「個腦仲係十五六歲,性格係長唔大,好貪玩,咩都想試,唔理自己受唔受傷,場戲危險動作都想自己做,冒險性格。(但你對女友專一?)專一係成熟咩?但我行為幼稚。」問到他做過最幼稚的事?他謂最幼稚是整蠱別人又多嘴得罪人:「現在長大講之前會諗鵅A以前口不擇言。(得罪圈中人?)唔知,可能人家記住了我都唔知,如果得罪了唔好見怪。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片