logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

王君馨為演好角色豁出去

2016-08-22
■為了演好角色,君馨表示剃光頭、增肥廿磅都可以。■為了演好角色,君馨表示剃光頭、增肥廿磅都可以。

為騷靚裸背 拍攝前絕食

無釆鶻蝦@《城寨英雄》來到結局周,王君馨(Grace)飾演的脫衣舞領班花曼終於打贏吳家樂飾演的「馮春美」,並和劇中哥哥陳展鵬相認。原本以為happy ending,但原來終極大佬將至,城寨各人命運岌岌可危。雖然如此,王君馨演的花曼最終也和袁偉豪演的迎風走在一起。

王君馨在劇集《城寨英雄》的真正身份已揭盅,不少網友對她飾演的花曼讚不絕口,除了以貼身晚裝上陣大騷20.5吋小蠻腰,又耍八極拳極具霸氣,劇中的她鋒芒畢露。對劇中的大膽嘗試,Grace直言充滿挑戰性。「最難忘是拍攝最後一日戲,要打足12個鐘,朝早同吳家樂打完六個鐘,跟住同張國強又打六個鐘。演出初段大家都唔知我身份,只知我是風情萬種兼武功高強的神秘領班花曼,為父報仇空降城寨搞舞廳。周旋於主角袁偉豪、陳展鵬及三大奸角吳家樂、林偉、張國強之間。仲要茼矰T吋高Z鞋打八極,真係好辛苦。」

渴望做到睇得又打得

在劇中首次挑戰做「打女」,一向有做開運動顊race,也要加以操練。對於網民對她的S形身段有女神feel,激讚Grace似足《復仇者聯盟》中飾演「黑寡婦」的施嘉莉祖安遜(Scarlett Johansson),Grace坦言多謝大家支持。「我的偶像是施嘉莉祖安遜和珍妮花羅倫絲,希望跟她們一樣,打得又睇得。監製Jazz就話我要除衫,因為我是脫衣舞領班。為了凸顯造型,拍攝時進行地獄式收身,腰圍減至20.5吋,比當年選美時更fit。每晚都要蚨簳限m唌A望踢走脂肪之餘,又練到肌肉,幸好效果令人非常滿意。雖然我有跳舞底子,但始終中國功夫就不同,節奏全靠對打雙方決定。為令出八極拳時隻手厚身些同有力,我在超市揀米時,買鬙]米來劈。一劈落去就『啪』一聲,成間超市的人都望住我,諗起都覺得好好笑!」

受傷不敢向男友撒嬌

王君馨參加2007年度香港小姐競選獲亞軍、最上鏡小姐及國際親善小姐,2008年參加《舞動奇跡II》成為冠軍,明明是有實力之人,但加入TVB近十年,卻是發展平平,總是欠一些運。性格爽朗的「女漢子」Grace在今次拍劇中,打到傷痕纍纍,也不敢向遠在美國的男友撒嬌。

「我都幾鍾意打,本身右腳韌帶曾撕裂髐E成,今次拍劇成日卡住鷇敢a位,好彩冇整親,應該再整親就會斷。我試過唔記得退後,畀吳家樂轉身批中髐煻u,結果捽鱄茼h月跌打酒。不過我沒有告訴男友,唔想佢擔心。另外為拍一場裸背療傷戲,拍攝前唔敢食洁A我拍完劇就因為胃抽筋入院兩日,醫生話係個胃發炎同埋有咽喉炎,可能係因為我成日要嗌要打。我直到入院先話畀男友知,佢那時好擔心,食髐@個月抗生素。如此搏盡,全因我熱愛演戲,喜歡揣摩每個角色,為了演好角色,要我剃光頭、增肥廿磅都可以。今年好幸運,早前除了拍劇,更嘗試演出舞台劇,」■採訪:植毅儀/攝影:吳文釗/Shoes:Loubouth/Dress:Karen Millen/Earrings: DearestGrace

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片