logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

「雷動」宣傳涉侵權 「戴妖」被譏無視法律

2016-08-25

未知是否因為幫助傳統反對派配票的「雷動聲吶」,其數據已經冇人信,早前一起玩殘有關計劃的激進「本土派」,現時已轉往斟酌「雷動計劃」的其他問題。「熱血公民」(「熱狗」)「皇后」陳秀慧昨日就在facebook發帖,以《〔無法無天 雷動計劃〕視版權如無物》為題,批評「雷動」用LINE的公仔去畫圖為「雷動」做宣傳,「一班無常識,無視法律既(鵅^人,話帶領選民聰明選擇喎。你地(])唔好去死?」 ■記者 甘瑜

繼早前親激進「本土派」的仇思達呼籲市民一起在「雷動聲吶」中投票「造王」、令墊底者也分分鐘可以咧漅u之後,「雷動聲吶」的統計數據基本上已沒有參考價值。不過,幫傳統反對派(苤^激進「本土」的票,方丈又點會咁易放過你?即使數據唔再好玩,其他問題依然可以玩殘你。

用「LINE」公仔解說選情

陳秀慧昨日就在fb發帖,內容劈頭就說︰「『雷動計劃』企圖操控選民投票,已經無法無天,但最核突係想挑戰法律都挑戰得聰明齱A有腦齯X(魽^。搞到又無腦又唔聰明,你想號召曮坐H聽你地(])講?」

原來,「雷動計劃」的fb專頁日前貼出一幅解說圖(見圖),當中用到「LINE」的公仔包括「Cony兔兔」、「Brown熊大」、「James詹姆士」及「莎莉(小雞)」等,去解釋何謂贏硬、穩定、告急及棄保,並藉此「教」大家投票。

陳秀慧質問道︰「唔知幾時佢地(])買驉yLINE』版權幫自己宣傳佢地(])既(鵅^『雷動計劃』呢?之前『聰明選民』做囓ヰk洁A佢地(])禶d手出黎(薄^幫戴耀廷護航,話『聰明選民』唔關戴耀廷事。但今次出POST(帖文)既(鵅^係『雷動計劃』,無得話唔關戴耀廷事喇掛(N)?」

她將矛頭指向戴耀廷:「喂法律教授,你地(])可唔可以解釋下點解你地(])可以咁樣偷有版權的公仔去做『雷動計劃』宣傳?一班無常識,無視法律既(鵅^人,話帶領選民聰明選擇喎。你地(])唔好去死?」她同時在帖文最後加上《選舉舞弊條例》的標籤(hashtag),並標籤了「LINE」的香港、全球及韓國fb賬戶,希望官方處理「雷動」疑似偷版權一事。

諷戴法律教授是否「呃返薄v

不少激進「本土派」支持者都紛紛留言「加多腳」,也有網民貼出「雷動計劃」其他疑似侵犯版權的證據。「何文駒」就說︰「去LINE度port(投訴)佢先。」「Ivy Wong」亦說︰「留名等睇人×街。」「Max Law」問道︰「佢個法律教授是唔是呃番(返)黎(薄^......?」「夏霽」則揶揄︰「可能係『公民抗命』呢?」「Kelvin Yip」則說︰「留名睇一陣畀(俾)人告又話政治打壓。」「陳亦輝」補刀︰「點解做『聰明選民』,要成日犯法?」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片