logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

特稿:「熱狗」眼紅「青症」又嘈過

2016-09-22

針對橫洲發展問題,28名「非建制派」立法會候任議員,包括「青山新症(青年新政)」的巴治奧(梁頌恆)及游BB(游蕙禎),聯署要求當局披露有關資料,更聯合舉行記者會。與「青症」素有積怨的「熱狗」即狂開「地圖炮」,批評「青症」諸君「食完旺角義士鴾H血饅頭,......就厚顏無恥地投城(誠)「左膠」。有網民反駁,「熱狗」主席蟲泰(鄭松泰)聲稱要做議會內的「溝通員」,但見別人拍住上就狂攻猛打,「咁我就放長雙眼睇下鄭松泰點樣響議會玩一人無雙。」少年,你太年輕了,所謂「私怨大過天」,乜你未聽過咩?■記者 羅旦

「熱狗」翻舊賬

諗下先:一早就話左(驉^「青症」係「新泛民」......「熱狗」幾失敗都好,都唔會好似「青症」,食完旺角義士既(鵅^人血饅頭,唔夠一個月就厚顏無恥地投城(誠)「左膠」 。

Aida Sweet:青政話都冇咁快就同左膠成為非建制派,同小麗老母(劉小麗)、羅三七(羅冠聰)及朱凱Y成為盟友,恭喜晒!

翻花舞袖:過底「泛民」,重(仲)要企後面角落頭,「青症」自取其辱。白痴仔(民主黨鄺俊宇)都可以企中間啦!

你朋友就:咁咪好囉,世界大團結,宇宙都可以征服。

Castor Ho:「左膠」為左(驉^方便借議題上位,不斷改議題,由新界規劃問題,簡化為非原居民住屋問題,再轉為棕土(地)優先問題,最後簡化為打倒「官商鄉黑」,表面堂皇,實際不負責任。

「青粉」咬蟲泰

高朱:鄭松泰同佢地(])一齊出聲明個(鶠^時又話有政治手腕既(鵅^......而(M)家一齊×政府橫州(洲)事件有咩問題?又唔係譴責抗爭義士。

摩根飛猜:其實預×左(驉^,「熱狗」不嬲特立獨行。大圍做佢地(])偏唔做,然後××做野(洁^果(鶠^d(齱^。總之佢地(])做就有用,其他人就×做。

壹貳參肆伍陸:人地(])唔同泰博(鄭松泰)呢個自稱所謂「協調員」玩,高登D(齱^「熱狗」又提子人。

漢堡fans:明明你已經話佢唔係「本土派」,咁佢同唔同「泛民」合作,關你×事!

rising:咁我就放長雙眼睇下鄭松泰點樣響議會玩一人無雙。

零波微脯:我就有證據證明「熱狗」一次又一次食完人血饅頭對抗爭義士用完即棄,大家一齊拎出黎(薄^評評理,好冇?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片