logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「房事」掀爭議

2016-09-26

Josh Chu︰「青政」係做野(洁^定玩謘A小學生呀要排排坐,本身對游(游蕙禎)已經冇乜好感,見佢論壇表現無論民生政策都唔識答,宜(M)家坐office都甘(咁)小學雞。

DonDon Tam:去廁所駛(使)唔駛(使)約埋一齊,拖晒手先去呢?

Fat Chan:做人就唔3唔4,開房要生要死!曮C年真係!

Maria Shuen:我睇到只是幼稚。依(M)家係為市民工作,唔係去上堂旅行一齊坐,如果中間隔多個,咁係唔係又叫埋人]搬? 我個人覺得太擾民既(鵅^事係唔應該做。

Cynthia Choi:明唔明搬一搬製造幾多垃圾,辦公室係做洁A唔係亞水同亞邊個熟就要擺埋一齊,咁駛(使)唔駛(使)安排埋佢地(])一齊住?

Sk Chan:如果第日佢(])鬧交唔見面,咁你(慢必)又搬番(返)去1003免佢地(])打交呀?有D(齱^咁既(鵅^要求,點至(旨)意呢2件新貴會為他人虓Q?遷就大細路=縱容,除非你都想活動一下搬一搬。

Chi Hang Ryan Shek:拆×鬙萿k會office,為佢地(])設計過好唔好?你唔×攪咁多洢}唔會煩到人囉,燿麰n人就你,世界為你轉嫁(謘^?

花木蘭:對「青政」總是有所保留!已不是小學生喇!去立法會是為香港人請命呀!不是去嬉戲呀!從這些咁少(小)黻暋D已覺得你們不夠成熟啦......

Anthony Lam:為市民服務,不是食飯睇戲,大學生通病,聽課上週(周)會也堅持一班坐在一起,學習與嬉戲不分,思想未成熟,立法會議員質素......

Jackie Mak:打通個房方便打機?有咩事行兩步,好簡單。呢兩件腦荀(筍)未生埋,睇下(鵅^搞成點,不寄厚望。

Karlaen Chan:有權用盡,蚍ゥ姿氶A自私自利!仲使希望佢監察政府?真係多謝比(畀)票佢齱u選民」!

Timothy Mak:未登議員位,先置殺人刀。

Yau Wai Fung:佢地(])都係用心良苦,打通魖漍〝苳妨廎礞漇襲i佢地(])兩間房以後獨立,理(履)行競選承諾!呢囓s「房獨」!

資料來源:facebook 整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片