logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】長毛狂言選特首 同道嘲搞棟篤笑

2017-01-03
■長毛被彈搞棟篤笑。 fb圖片■長毛被彈搞棟篤笑。 fb圖片

喂阿哥,你講笑咋嘩?宣誓玩洐掄{被DQ(取消議員資格)麊壎螺s「長毛」梁國雄為鬫菻O,竟然話要去選特首,質問其他候選人憑乜去DQ佢!呢兩日反對派圈子一直討論呢個咁驚天地泣鬼神麉媊部A有人支持長毛一於玩到底,同樣面臨被DQ鵅u香港眾志」主席羅冠聰就問網民有無得諗,但就話長毛選特首可以將「小圈子選舉」變成「一齣荒誕劇」,真係唔知佢想寸長毛定係個選舉制度苤C有同道更加擺明唔撐長毛,叫佢唔好出褶d棟篤笑,仲囿蟣鬧公民黨主席梁家傑選特首係「民主罪人」呢件舊事螻褡! ■記者 陳庭佳

話說前日「民陣」元旦遊行得鶪p貓三四隻,長毛鶾C行終點集會發言鶧},唔知想搞氣氛定搞笑,竟然講到如果自己「再俾人迫兩迫,我真係出講鵅]特首)。我要親口問佢],根據何經何典去DQ議員?」

佢之後接受反對派喉舌媒體訪問時,票到出晒面,話唔希望反對派選委鰩S首選舉「造王」,叫佢]投「白票」或「投給一個提倡香港人價值的特首」,仲話自己一向反對「小圈子選舉」,但如果覺得應該做鼢N會去做喎。

反對派選委票如「射落海」

羅冠聰當晚即刻鐪acebook出post(帖文),問網民長毛選特首有無得諗,睇落好似好撐長毛,不過嗒真齯S好似鬼鬼]:「假如我]有一位候選人立場堅定,能夠無間斷狙擊建制派,踢爆『保皇黑幕』,將呢個『小圈子選舉』變成一齣荒誕劇,大家又覺得點?」有網民支持長毛去馬,亦都有網民覺得如果反對派全體支持長毛,300幾張選委票同射落海無分別。

工黨副主席鄭司律尋日鐪b寫文潑冷水,話「長毛出馬係爽皮的,但政治不是睇(棟篤笑藝人)林海峰。」佢話10幾年前反對派已經開始討論鰩S首選舉攪局,「有人說要透過搞(攪)局來達致(至)『小圈子』制度的不堪,那難道現在我們都不知道『小圈子』制度的不堪嗎?我們這群人當然都知道『小圈子』制度的不堪,不用長毛出來再次提醒;而另外一些未被長毛提醒的市民,其實不會因為長毛出馬,而突然改變多年的觀感,轉而支持民主。我看不到有這樣的民?(意)逆轉。」

被回帶曾指參選是「罪人」

激進「本土派」博客林忌囿10年前屩穡ぁX謠縑G「有些說話你講大驉A就無得返轉頭。例如呢單──2007年長毛梁國雄斥責梁家傑參加『小圈子選舉』,係『民主罪人』;2017年你]建議長毛選?玩咩?」

成日同林忌拍住上、自居「時事評論員」龠壎@澤都話, 長毛如果真係去選係「自己謗式v,「特首候選人奐磽~長毛反對梁家傑參選鼤z據謎簆,長毛已經唔駛(使)狙擊落去,因為佢要浪費時間為當年自己做幭G護,仲要當年嚝啎矷B(M)家嚗臚H『熱普城』一定抽水,何必?」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻