logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】「青症眾籌」三二折 網民斥「原價」呃錢

2017-01-03

籌款都有得減價?「青山新症」(「青年新政」)話畀大家知︰「有!」「青症雙邪」游蕙禎、梁頌恆早前發起「眾籌」,聲稱要籌500萬元用作訟費,但游BB早兩日在元旦遊行時稱,只籌得50萬元,並已用了絕大部分來支付律師費,而上訴至終審法院的160萬元保證金會「由零開始」,重新再籌,並以此下調為「最新目標價」,即相當於原來500萬元目標的「三二折」。不少網民紛紛質疑,既然160萬元都夠,之前點解要籌500萬元?直斥「青症」的「眾籌」根本是老千騙局,擺明為驉uCap水(斂財)」。有網民甚至揶揄道︰「原來打官司都有價減,咁就簡單啦,再等多陣仲可以更平,到最後破產,免費!」

訟費如撞車黨有價講?

游BB元旦日凌晨鐪acebook開心發佈自己跳「逃恥舞」齔u片,同日下晝就去參加遊行,繼續講自己下調驉u目標價」鵅u眾籌大計」。親「熱狗」的facebook專頁「仇幼聯」昨日就鐪b發帖質疑︰「原來籌少瓥ㄟ鰿[(謘^?早讔縣X(魽^嘛!」網民「陳洛生」亦話︰「啊,原來籌款目標係可以下調鵅C如果160萬(元)都已經夠曬(晒),咁點解要籌500萬(元)呀? 如果一開始畀你得米,咁你咪淨袋340個(萬元)?呢灟曮Y老千所為又係乜洁H我諗起虃疏效牷A老千鰬[車面前典來典去,話要一萬蚊醫藥費,之後司機要報警,老千話:五千蚊都殺啦。司機都唔肯畀,個老千就話咁你畀一千蚊我咪走囉。呢躟F局係唔係好熟面口呢?但慘在香港豬夠多,橋唔怕舊。By the way ,呢頭話煩緊上訴,儺Y又開開心心咁跳戀舞。喂啊(阿)哥!你咁happy(開心),唔覺你煩緊官司喎。」

揶揄等破產免費打官司

唔少網民都有相同睇法,「Kidd Ho」就揶揄道︰「原來打官司都有價減,咁就簡單啦,再等多陣仲可以更平,到最後破產,免費!」「Chow Man Bo Chow」亦話︰「呢班友真係做乜都好兒戲!」「Alan Liu」也說︰「跳可恥舞定時向波皮黨及no taste(冇品味)毒×派息,唔係點cap水?」「Chung Ho Yin」就抵死表示︰「拿拿拿(臐^......益街坊!五百個(萬元)唔要你!四百個(萬元)!?四百個(萬元)都唔要你呀!百六!百六個(萬元)!送多隻開心舞俾(畀)你。」

有網民開始諗究竟點解「青症」要減價,「林方」推論︰「游妖精下調金額想盡快呃夠錢走佬,蠵唔係打官司。」有人則「暢想未來」,「Flyson Liu」恥笑道︰「可憐麉Y,香港仲係傻×太多。期待佢]出敵w要您]夾錢還人工。」「躺著也中槍!」就建議︰「老老實實俾(畀)我就一定逐個(反對派)議員點名叫佢地(])一齊夾錢,廿幾人月薪十萬連津貼過百萬,拎果(鶠^少少錢出來向釋法JR(司法覆核)會敢托手爭(Z)?」 ■記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻