logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

自稱「事業線」未增長失望 周汶錡家中湊仔 極速收身

2017-04-26
■低胸上陣的周汶錡自爆上圍跟未生前一樣,令她很失望。■低胸上陣的周汶錡自爆上圍跟未生前一樣,令她很失望。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)剛誕下兒子不久的名模周汶錡(Kathy),前晚出席瑞士腕錶及珠寶品牌伯爵絢麗Possession Lounge揭幕展覽,同場出席的還有林嘉欣、曹敏莉及王愛倫等。低胸上陣的她,自爆上圍跟未生前一樣,令她很失望。

坐完月不久即復工的Kathy,穿上白色tube dress現身,騷胸又騷腿,問到穿到咁性感不怕入風嗎?她笑說:「坐完月出關,做咩都得。」低胸上陣的她,自爆上圍跟未生前一樣,令她很失望:「諗住佗仔會升幾cup,好遺憾冇升到cup。」她表示今次都會餵人奶加奶粉。

每次出街大仔會扭計

極速收身的她表示全因在家中要做運動,她笑說:「大仔而家廿一個月大,識踩車好活躍,我要推車又要抱細仔,浪費好多精力比較忙,好似做運動咁。」她透露細仔剛滿月不久,比較惡湊又恰哥哥,聲線比哥哥惡齱A每日睇住佢成長,初時覺得佢似哥哥,而家就似老公,有時喊到力竭聲嘶,鍾意人抱,但她不想抱太多令他癡身。

她表示媽咪都有幫手湊孫,而她每次出街,大仔就會扭計,叫她剝衫剝鞋,痴纏十五分鐘才出到門口,不過她現在最怕大仔入廚房:「佢見到我的飾物會郁以為係玩具,整唔見戒指就大件事,佢M家識去丟垃圾,試過將禮物丟垃圾桶,(有冇唔見洁H)Touch wood冇,自己都好緊張,但佢會將我孎棓丟驉A盡量唔畀佢入廚房,可能有些寶在垃圾桶。」

林嘉欣抗拒追多個

同場的林嘉欣近日頻頻出席藝術活動,她表示越來越多人知道她有這個興趣,而她年底又會與年輕藝術家合作搞畫展,至於會否變成第二個事業就不知了。問到嘉欣可有收藏品牌的首飾?嘉欣說:「都有收藏幾件,自己鍾意戴戒指,有冇鑽石的都有,用來襯牛仔褲,冇鑽石的唔係好貴,最緊要日常生活都用到,如果太大粒冇機會拎出來好浪費。」問到老公可有送首飾?嘉欣坦白說:「除鰽盛B戒指就冇,每年母親節都叫佢唔好送,兩個孩子已經係最好禮物,今年母親節都會同屋企人食飯,媽咪會由台灣來港,三代同堂。」

至於工作方面,嘉欣透露經常都有洽談電影工作,但是否能開拍就要睇電影有冇資金。問到可會趁得閒追多個仔?她即抗拒說:「唔好呀,2係一個好數字,自己封魖{四年,(有意外會否生?) 冇冇冇,有意外當然會生,但唔容許有意外,兩個囡讀大學時,老公都七十歲,因為佢五十歲先做爸爸,兩個夠晒數。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻